Xiquets de 10 anys que pengen vídeos seus practicant sexe, una nova i perillosa moda

Persona amb un mòbil a la má

Els experts alerten d’una nova moda que fa que els nens es gravin practicant sexe i ho pengin a les xarxes socials | Cedida

 

Una nova i perillosa moda ha arribat al país. Una agència del Govern dels Estats Units ha alertat la Guàrdia Civil que xiquets i xiquetes de menys de 10 anys es graven a ells mateixos practicant sexe, sols o acompanyats, i pengen els vídeos a YouTube. Els agents van començar a investigar els fets, tal com informa ‘Diario Sur’ i van descobrir que els mateixos menors eren els que estaven penjats els vídeos amb missatges com: «Mireu com em masturbe».

 

L’agència National Center for Missing and Exploted Children ha activat les alertes davant d’aquest fet. Segons les investigacions, el menor es va gravar a ell mateix i va penjar el vídeo perquè tot el món a la plataforma ho poguera veure. Ara, s’estan començant a detectar diversos casos similars a Màlaga, on alguns xiquets es van gravar a si mateixos i van emetre les imatges per Periscope.

 

La Fiscalia alerta que el primer vídeo està visible des de fa nou mesos i que podria iniciar una perillosa moda a les xarxes socials. A més, la mateixa Fiscalia demana als pares que controlen el tipus d’ús que donen a internet els seus fills, ja que no hi ha responsabilitat penal per a tercers.

 

El Ricard diu que de petit no era alegre ni somreia, però ningú se'n va adonar

La víctima denuncia haver patit abusos sexuals des dels tres anys per part del seu progenitor | Cedida

 

Els macabres abusos d’un pare a la seua filla 

Durant vint anys, Paula S. va patir presumptament macabres abusos del seu pare, José Manuel S., veí de Barcelona que actualment té 64 anys. Ara, el cas ha arribat a judici i el fiscal demana per a l’acusat 18 anys i nou mesos de presó per un delicte continuat d’agressió sexual, tal com explica ‘elcaso.cat’. Com a conseqüència dels fets la víctima pateix estrés posttraumàtic greu i crònic, segons la fiscalia, i l’afecta especialment en la seua vida personal, dificultant les seues «relacions afectives».

 

Segons ha explicat Paula S., els abusos van començar quan tenia tres anys, concretament el 1985, moment en què el pare de la víctima va començar a introduir-la en orgies que organitzava en una de les habitacions del pis familiar. L’escrit de la fiscalia recull que la menor no només era obligada a mirar com els participants tenien relacions, sinó que se l’obligava a despullar-se, fer tocaments i fins i tot en una ocasió li fan ficar un ratolí a la boca.

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.