Xiquets de 10 anys que pengen vídeos seus practicant sexe, una nova i perillosa moda

Persona amb un mòbil a la má

Els experts alerten d’una nova moda que fa que els nens es gravin practicant sexe i ho pengin a les xarxes socials | Cedida

 

Una nova i perillosa moda ha arribat al país. Una agència del Govern dels Estats Units ha alertat la Guàrdia Civil que xiquets i xiquetes de menys de 10 anys es graven a ells mateixos practicant sexe, sols o acompanyats, i pengen els vídeos a YouTube. Els agents van començar a investigar els fets, tal com informa ‘Diario Sur’ i van descobrir que els mateixos menors eren els que estaven penjats els vídeos amb missatges com: «Mireu com em masturbe».

 

L’agència National Center for Missing and Exploted Children ha activat les alertes davant d’aquest fet. Segons les investigacions, el menor es va gravar a ell mateix i va penjar el vídeo perquè tot el món a la plataforma ho poguera veure. Ara, s’estan començant a detectar diversos casos similars a Màlaga, on alguns xiquets es van gravar a si mateixos i van emetre les imatges per Periscope.

 

La Fiscalia alerta que el primer vídeo està visible des de fa nou mesos i que podria iniciar una perillosa moda a les xarxes socials. A més, la mateixa Fiscalia demana als pares que controlen el tipus d’ús que donen a internet els seus fills, ja que no hi ha responsabilitat penal per a tercers.

 

El Ricard diu que de petit no era alegre ni somreia, però ningú se'n va adonar

La víctima denuncia haver patit abusos sexuals des dels tres anys per part del seu progenitor | Cedida

 

Els macabres abusos d’un pare a la seua filla 

Durant vint anys, Paula S. va patir presumptament macabres abusos del seu pare, José Manuel S., veí de Barcelona que actualment té 64 anys. Ara, el cas ha arribat a judici i el fiscal demana per a l’acusat 18 anys i nou mesos de presó per un delicte continuat d’agressió sexual, tal com explica ‘elcaso.cat’. Com a conseqüència dels fets la víctima pateix estrés posttraumàtic greu i crònic, segons la fiscalia, i l’afecta especialment en la seua vida personal, dificultant les seues «relacions afectives».

 

Segons ha explicat Paula S., els abusos van començar quan tenia tres anys, concretament el 1985, moment en què el pare de la víctima va començar a introduir-la en orgies que organitzava en una de les habitacions del pis familiar. L’escrit de la fiscalia recull que la menor no només era obligada a mirar com els participants tenien relacions, sinó que se l’obligava a despullar-se, fer tocaments i fins i tot en una ocasió li fan ficar un ratolí a la boca.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.