Xiquets de 10 anys que pengen vídeos seus practicant sexe, una nova i perillosa moda

Persona amb un mòbil a la má

Els experts alerten d’una nova moda que fa que els nens es gravin practicant sexe i ho pengin a les xarxes socials | Cedida

 

Una nova i perillosa moda ha arribat al país. Una agència del Govern dels Estats Units ha alertat la Guàrdia Civil que xiquets i xiquetes de menys de 10 anys es graven a ells mateixos practicant sexe, sols o acompanyats, i pengen els vídeos a YouTube. Els agents van començar a investigar els fets, tal com informa ‘Diario Sur’ i van descobrir que els mateixos menors eren els que estaven penjats els vídeos amb missatges com: «Mireu com em masturbe».

 

L’agència National Center for Missing and Exploted Children ha activat les alertes davant d’aquest fet. Segons les investigacions, el menor es va gravar a ell mateix i va penjar el vídeo perquè tot el món a la plataforma ho poguera veure. Ara, s’estan començant a detectar diversos casos similars a Màlaga, on alguns xiquets es van gravar a si mateixos i van emetre les imatges per Periscope.

 

La Fiscalia alerta que el primer vídeo està visible des de fa nou mesos i que podria iniciar una perillosa moda a les xarxes socials. A més, la mateixa Fiscalia demana als pares que controlen el tipus d’ús que donen a internet els seus fills, ja que no hi ha responsabilitat penal per a tercers.

 

El Ricard diu que de petit no era alegre ni somreia, però ningú se'n va adonar

La víctima denuncia haver patit abusos sexuals des dels tres anys per part del seu progenitor | Cedida

 

Els macabres abusos d’un pare a la seua filla 

Durant vint anys, Paula S. va patir presumptament macabres abusos del seu pare, José Manuel S., veí de Barcelona que actualment té 64 anys. Ara, el cas ha arribat a judici i el fiscal demana per a l’acusat 18 anys i nou mesos de presó per un delicte continuat d’agressió sexual, tal com explica ‘elcaso.cat’. Com a conseqüència dels fets la víctima pateix estrés posttraumàtic greu i crònic, segons la fiscalia, i l’afecta especialment en la seua vida personal, dificultant les seues «relacions afectives».

 

Segons ha explicat Paula S., els abusos van començar quan tenia tres anys, concretament el 1985, moment en què el pare de la víctima va començar a introduir-la en orgies que organitzava en una de les habitacions del pis familiar. L’escrit de la fiscalia recull que la menor no només era obligada a mirar com els participants tenien relacions, sinó que se l’obligava a despullar-se, fer tocaments i fins i tot en una ocasió li fan ficar un ratolí a la boca.

Últimes notícies

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU