Xiquets de 10 anys que pengen vídeos seus practicant sexe, una nova i perillosa moda

Persona amb un mòbil a la má

Els experts alerten d’una nova moda que fa que els nens es gravin practicant sexe i ho pengin a les xarxes socials | Cedida

 

Una nova i perillosa moda ha arribat al país. Una agència del Govern dels Estats Units ha alertat la Guàrdia Civil que xiquets i xiquetes de menys de 10 anys es graven a ells mateixos practicant sexe, sols o acompanyats, i pengen els vídeos a YouTube. Els agents van començar a investigar els fets, tal com informa ‘Diario Sur’ i van descobrir que els mateixos menors eren els que estaven penjats els vídeos amb missatges com: «Mireu com em masturbe».

 

L’agència National Center for Missing and Exploted Children ha activat les alertes davant d’aquest fet. Segons les investigacions, el menor es va gravar a ell mateix i va penjar el vídeo perquè tot el món a la plataforma ho poguera veure. Ara, s’estan començant a detectar diversos casos similars a Màlaga, on alguns xiquets es van gravar a si mateixos i van emetre les imatges per Periscope.

 

La Fiscalia alerta que el primer vídeo està visible des de fa nou mesos i que podria iniciar una perillosa moda a les xarxes socials. A més, la mateixa Fiscalia demana als pares que controlen el tipus d’ús que donen a internet els seus fills, ja que no hi ha responsabilitat penal per a tercers.

 

El Ricard diu que de petit no era alegre ni somreia, però ningú se'n va adonar

La víctima denuncia haver patit abusos sexuals des dels tres anys per part del seu progenitor | Cedida

 

Els macabres abusos d’un pare a la seua filla 

Durant vint anys, Paula S. va patir presumptament macabres abusos del seu pare, José Manuel S., veí de Barcelona que actualment té 64 anys. Ara, el cas ha arribat a judici i el fiscal demana per a l’acusat 18 anys i nou mesos de presó per un delicte continuat d’agressió sexual, tal com explica ‘elcaso.cat’. Com a conseqüència dels fets la víctima pateix estrés posttraumàtic greu i crònic, segons la fiscalia, i l’afecta especialment en la seua vida personal, dificultant les seues «relacions afectives».

 

Segons ha explicat Paula S., els abusos van començar quan tenia tres anys, concretament el 1985, moment en què el pare de la víctima va començar a introduir-la en orgies que organitzava en una de les habitacions del pis familiar. L’escrit de la fiscalia recull que la menor no només era obligada a mirar com els participants tenien relacions, sinó que se l’obligava a despullar-se, fer tocaments i fins i tot en una ocasió li fan ficar un ratolí a la boca.

Últimes notícies

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.