Xiquets de 10 anys que pengen vídeos seus practicant sexe, una nova i perillosa moda

Persona amb un mòbil a la má

Els experts alerten d’una nova moda que fa que els nens es gravin practicant sexe i ho pengin a les xarxes socials | Cedida

 

Una nova i perillosa moda ha arribat al país. Una agència del Govern dels Estats Units ha alertat la Guàrdia Civil que xiquets i xiquetes de menys de 10 anys es graven a ells mateixos practicant sexe, sols o acompanyats, i pengen els vídeos a YouTube. Els agents van començar a investigar els fets, tal com informa ‘Diario Sur’ i van descobrir que els mateixos menors eren els que estaven penjats els vídeos amb missatges com: «Mireu com em masturbe».

 

L’agència National Center for Missing and Exploted Children ha activat les alertes davant d’aquest fet. Segons les investigacions, el menor es va gravar a ell mateix i va penjar el vídeo perquè tot el món a la plataforma ho poguera veure. Ara, s’estan començant a detectar diversos casos similars a Màlaga, on alguns xiquets es van gravar a si mateixos i van emetre les imatges per Periscope.

 

La Fiscalia alerta que el primer vídeo està visible des de fa nou mesos i que podria iniciar una perillosa moda a les xarxes socials. A més, la mateixa Fiscalia demana als pares que controlen el tipus d’ús que donen a internet els seus fills, ja que no hi ha responsabilitat penal per a tercers.

 

El Ricard diu que de petit no era alegre ni somreia, però ningú se'n va adonar

La víctima denuncia haver patit abusos sexuals des dels tres anys per part del seu progenitor | Cedida

 

Els macabres abusos d’un pare a la seua filla 

Durant vint anys, Paula S. va patir presumptament macabres abusos del seu pare, José Manuel S., veí de Barcelona que actualment té 64 anys. Ara, el cas ha arribat a judici i el fiscal demana per a l’acusat 18 anys i nou mesos de presó per un delicte continuat d’agressió sexual, tal com explica ‘elcaso.cat’. Com a conseqüència dels fets la víctima pateix estrés posttraumàtic greu i crònic, segons la fiscalia, i l’afecta especialment en la seua vida personal, dificultant les seues «relacions afectives».

 

Segons ha explicat Paula S., els abusos van començar quan tenia tres anys, concretament el 1985, moment en què el pare de la víctima va començar a introduir-la en orgies que organitzava en una de les habitacions del pis familiar. L’escrit de la fiscalia recull que la menor no només era obligada a mirar com els participants tenien relacions, sinó que se l’obligava a despullar-se, fer tocaments i fins i tot en una ocasió li fan ficar un ratolí a la boca.

Últimes notícies

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.

Cau a València un fugititu lituà que va anar a denunciar la pèrdua del passaport

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 61 anys, reclamat per Lituània per tràfic de drogues, després que acudira a una comissaria a denunciar que havia perdut el passaport.

Investiguen dos hòmens per matar amb un rifle un bou fugat en un festeig a Gàtova

La Guàrdia Civil ha investigat el director d’un festeig taurí i un veí caçador de Gàtova per ordenar i executar la mort amb rifle d’un bou fugat durant els bous al carrer del 18 de juliol. El cas s’ha remés a la Fiscalia de Medi Ambient de València.
FILMOTECA D'ESTIU