14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Guanya més de 400.000 euros perquè el seu cap li va organitzar una festa d’aniversari en contra de la seua voluntat

Complir anys no és motiu de celebració per a tothom. És el que li succeeix a Kevin Berling, ciutadà de Kentucky (els Estats Units), qui pateix atacs de pànic per les celebracions del seu aniversari. És per això que va demanar al seu supervisor en l’empresa Gravity Diagnositcs que no organitzarà cap festa amb motiu del seu aniversari.

La companyia va desoir l’advertiment i va realitzar l’esdeveniment que va acabar amb un atac de pànic de l’empleat. L’endemà, el seu cap li va dir que havia “robat l’alegria dels seus companys” i que es va comportar com “una xiqueta xicoteta”. El que va provocar un segon atac de pànic a Berling, com informa Courier Journal.

Després d’aquests fets, segons narra l’empleat, el van acomiadar i al·lega que el van discriminar per la seua discapacitat. Berling assegura patir un trastorn d’ansietat i en el moment dels fets, l’agost de 2019, va advertir a la companyia del seu problema.

Va demandar a l’empresa per haver-ho acomiadat i pels atacs d’ansietat patits. Un jurat de Kentucky ha dirimit que l’empresa havia de pagar 300.000 dòlars per angoixa emocional i 150.000 pels salaris que no va cobrar des de llavors.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.