Guanya més de 400.000 euros perquè el seu cap li va organitzar una festa d’aniversari en contra de la seua voluntat

Complir anys no és motiu de celebració per a tothom. És el que li succeeix a Kevin Berling, ciutadà de Kentucky (els Estats Units), qui pateix atacs de pànic per les celebracions del seu aniversari. És per això que va demanar al seu supervisor en l’empresa Gravity Diagnositcs que no organitzarà cap festa amb motiu del seu aniversari.

La companyia va desoir l’advertiment i va realitzar l’esdeveniment que va acabar amb un atac de pànic de l’empleat. L’endemà, el seu cap li va dir que havia “robat l’alegria dels seus companys” i que es va comportar com “una xiqueta xicoteta”. El que va provocar un segon atac de pànic a Berling, com informa Courier Journal.

Després d’aquests fets, segons narra l’empleat, el van acomiadar i al·lega que el van discriminar per la seua discapacitat. Berling assegura patir un trastorn d’ansietat i en el moment dels fets, l’agost de 2019, va advertir a la companyia del seu problema.

Va demandar a l’empresa per haver-ho acomiadat i pels atacs d’ansietat patits. Un jurat de Kentucky ha dirimit que l’empresa havia de pagar 300.000 dòlars per angoixa emocional i 150.000 pels salaris que no va cobrar des de llavors.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.