Sol i calor fins diumenge

Teníem ganes de tindre un oratge com el que estem tenint des de dimecres de vesprada i ens agradaria que es mantinguerà sense massa canvis per a Setmana Santa i Pasqua… però això no serà possible.

La primavera no ha fet més que començar i ja sabem que ‘per primavera res és com era‘.

Res dura molt i a un dia assolellat li segueix un dia ennuvolat o amb tronades i les temperatures poden passar de ser agradables i suaus a ser ben fresques en poques hores.

De moment toca disfrutar del sol, del ponent i de temperatures tirant a altes perquè els vents de component oest tindran hui continuïtat, i encara que esta vesprada el cel quedarà més cobert les temperatures no patiran canvis significatius.

Demà dissabte també bufarà fins a migdia deixant les temperatures tant altes com les de hui, però de vesprada o a poqueta nit el vent girarà a llevant i gregal aportant núvols a la costa i iniciant un descens de les temperatures que notarem més diumenge.

El xaloc bufarà moderat diumenge deixant el dia més humit i més fresc i provocant que topeten una massa d’aire càlida amb la massa d’aire més humida que faran arribar des de la mar la qual cosa em fa pensar que poden formar-se boirines a les zones planes i fondes del centre i de l’interior però també podrien afavorir la formació de boires d’advecció a la costa.

Dilluns començarem una setmana clau per a les previsions meteorològiques perquè tot el món vol solet i bones temperares per a Setmana Santa… però com sempre toca patir, perquè dilluns tot i la presència de núvols les temperatures es mantindran suaus i l’oratge serà estable però estarem a l’aguait de l’arribada d’una borrasca des del ponent de la Península que inestabilitzarà l’oratge dimarts i donarà pluges dimecres…i amb un poc de sort passarà ràpidament quedant l’oratge més estable a partir de dijous Sant.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU