12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Sol i calor fins diumenge

Teníem ganes de tindre un oratge com el que estem tenint des de dimecres de vesprada i ens agradaria que es mantinguerà sense massa canvis per a Setmana Santa i Pasqua… però això no serà possible.

La primavera no ha fet més que començar i ja sabem que ‘per primavera res és com era‘.

Res dura molt i a un dia assolellat li segueix un dia ennuvolat o amb tronades i les temperatures poden passar de ser agradables i suaus a ser ben fresques en poques hores.

De moment toca disfrutar del sol, del ponent i de temperatures tirant a altes perquè els vents de component oest tindran hui continuïtat, i encara que esta vesprada el cel quedarà més cobert les temperatures no patiran canvis significatius.

Demà dissabte també bufarà fins a migdia deixant les temperatures tant altes com les de hui, però de vesprada o a poqueta nit el vent girarà a llevant i gregal aportant núvols a la costa i iniciant un descens de les temperatures que notarem més diumenge.

El xaloc bufarà moderat diumenge deixant el dia més humit i més fresc i provocant que topeten una massa d’aire càlida amb la massa d’aire més humida que faran arribar des de la mar la qual cosa em fa pensar que poden formar-se boirines a les zones planes i fondes del centre i de l’interior però també podrien afavorir la formació de boires d’advecció a la costa.

Dilluns començarem una setmana clau per a les previsions meteorològiques perquè tot el món vol solet i bones temperares per a Setmana Santa… però com sempre toca patir, perquè dilluns tot i la presència de núvols les temperatures es mantindran suaus i l’oratge serà estable però estarem a l’aguait de l’arribada d’una borrasca des del ponent de la Península que inestabilitzarà l’oratge dimarts i donarà pluges dimecres…i amb un poc de sort passarà ràpidament quedant l’oratge més estable a partir de dijous Sant.

Últimes notícies

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar