Sol i calor fins diumenge

Teníem ganes de tindre un oratge com el que estem tenint des de dimecres de vesprada i ens agradaria que es mantinguerà sense massa canvis per a Setmana Santa i Pasqua… però això no serà possible.

La primavera no ha fet més que començar i ja sabem que ‘per primavera res és com era‘.

Res dura molt i a un dia assolellat li segueix un dia ennuvolat o amb tronades i les temperatures poden passar de ser agradables i suaus a ser ben fresques en poques hores.

De moment toca disfrutar del sol, del ponent i de temperatures tirant a altes perquè els vents de component oest tindran hui continuïtat, i encara que esta vesprada el cel quedarà més cobert les temperatures no patiran canvis significatius.

Demà dissabte també bufarà fins a migdia deixant les temperatures tant altes com les de hui, però de vesprada o a poqueta nit el vent girarà a llevant i gregal aportant núvols a la costa i iniciant un descens de les temperatures que notarem més diumenge.

El xaloc bufarà moderat diumenge deixant el dia més humit i més fresc i provocant que topeten una massa d’aire càlida amb la massa d’aire més humida que faran arribar des de la mar la qual cosa em fa pensar que poden formar-se boirines a les zones planes i fondes del centre i de l’interior però també podrien afavorir la formació de boires d’advecció a la costa.

Dilluns començarem una setmana clau per a les previsions meteorològiques perquè tot el món vol solet i bones temperares per a Setmana Santa… però com sempre toca patir, perquè dilluns tot i la presència de núvols les temperatures es mantindran suaus i l’oratge serà estable però estarem a l’aguait de l’arribada d’una borrasca des del ponent de la Península que inestabilitzarà l’oratge dimarts i donarà pluges dimecres…i amb un poc de sort passarà ràpidament quedant l’oratge més estable a partir de dijous Sant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.