Sol i calor fins diumenge

Teníem ganes de tindre un oratge com el que estem tenint des de dimecres de vesprada i ens agradaria que es mantinguerà sense massa canvis per a Setmana Santa i Pasqua… però això no serà possible.

La primavera no ha fet més que començar i ja sabem que ‘per primavera res és com era‘.

Res dura molt i a un dia assolellat li segueix un dia ennuvolat o amb tronades i les temperatures poden passar de ser agradables i suaus a ser ben fresques en poques hores.

De moment toca disfrutar del sol, del ponent i de temperatures tirant a altes perquè els vents de component oest tindran hui continuïtat, i encara que esta vesprada el cel quedarà més cobert les temperatures no patiran canvis significatius.

Demà dissabte també bufarà fins a migdia deixant les temperatures tant altes com les de hui, però de vesprada o a poqueta nit el vent girarà a llevant i gregal aportant núvols a la costa i iniciant un descens de les temperatures que notarem més diumenge.

El xaloc bufarà moderat diumenge deixant el dia més humit i més fresc i provocant que topeten una massa d’aire càlida amb la massa d’aire més humida que faran arribar des de la mar la qual cosa em fa pensar que poden formar-se boirines a les zones planes i fondes del centre i de l’interior però també podrien afavorir la formació de boires d’advecció a la costa.

Dilluns començarem una setmana clau per a les previsions meteorològiques perquè tot el món vol solet i bones temperares per a Setmana Santa… però com sempre toca patir, perquè dilluns tot i la presència de núvols les temperatures es mantindran suaus i l’oratge serà estable però estarem a l’aguait de l’arribada d’una borrasca des del ponent de la Península que inestabilitzarà l’oratge dimarts i donarà pluges dimecres…i amb un poc de sort passarà ràpidament quedant l’oratge més estable a partir de dijous Sant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.