Sol i calor fins diumenge

Teníem ganes de tindre un oratge com el que estem tenint des de dimecres de vesprada i ens agradaria que es mantinguerà sense massa canvis per a Setmana Santa i Pasqua… però això no serà possible.

La primavera no ha fet més que començar i ja sabem que ‘per primavera res és com era‘.

Res dura molt i a un dia assolellat li segueix un dia ennuvolat o amb tronades i les temperatures poden passar de ser agradables i suaus a ser ben fresques en poques hores.

De moment toca disfrutar del sol, del ponent i de temperatures tirant a altes perquè els vents de component oest tindran hui continuïtat, i encara que esta vesprada el cel quedarà més cobert les temperatures no patiran canvis significatius.

Demà dissabte també bufarà fins a migdia deixant les temperatures tant altes com les de hui, però de vesprada o a poqueta nit el vent girarà a llevant i gregal aportant núvols a la costa i iniciant un descens de les temperatures que notarem més diumenge.

El xaloc bufarà moderat diumenge deixant el dia més humit i més fresc i provocant que topeten una massa d’aire càlida amb la massa d’aire més humida que faran arribar des de la mar la qual cosa em fa pensar que poden formar-se boirines a les zones planes i fondes del centre i de l’interior però també podrien afavorir la formació de boires d’advecció a la costa.

Dilluns començarem una setmana clau per a les previsions meteorològiques perquè tot el món vol solet i bones temperares per a Setmana Santa… però com sempre toca patir, perquè dilluns tot i la presència de núvols les temperatures es mantindran suaus i l’oratge serà estable però estarem a l’aguait de l’arribada d’una borrasca des del ponent de la Península que inestabilitzarà l’oratge dimarts i donarà pluges dimecres…i amb un poc de sort passarà ràpidament quedant l’oratge més estable a partir de dijous Sant.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.