Mor per sobredosi el fill de Paul Auster, acusat de l’homicidi del seu bebé de deu mesos

La tragèdia s’acarnissa amb la família del cèlebre escriptor Paul Auster (75). Només uns dies després de l’arrest de Daniel Auster, fill del literat, per la mort de la seua filla Ruby, de 10 mesos, a conseqüència d’una presumpta sobredosi de fentanil, Daniel ha sigut trobat mort i els primers indicis policials han apuntat a una sobredosi de drogues.

Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant a la seua filla Ruby el passat 1 de novembre quan va anomenar a la policia a la seua residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.

Els serveis d’emergència que van acudir al seu habitatge van trobar a la xiqueta inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seua defunció.

El diari ‘The Nova York Post’ ha publicat algunes de les dades dels informes de la policia en els quals es detalla que «Auster, de 44 anys, va ser trobat amb un cúmul de drogues i una dosi similar a la que solia prendre, cosa que significa que la seua mort podia haver sigut accidental«. El fill de Paul Auster es trobava en llibertat sota fiança per càrrecs d’homicidi involuntari per la mort de la seua filla Ruby.

Daniel Auster, que tenia antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat i acusat d’homicidi involuntari i d’homicidi negligent.

Els seus primers contactes amb les drogues es van produir en l’adolescència i a la fi dels 90 va ser testimoni de l’assassinat d’André Meléndez, un traficant de drogues, perpetrat pel qual llavors era el seu company d’apartament, Robert Riggs, i per Michael Alig, un famós empresari de clubs nocturns a Nova York. Una térbola situació que va eixir a la llum temps després, quan Daniel Auster es va declarar culpable després d’acceptar 3.000 dòlars de l’entorn de Meléndez a canvi de guardar silenci.

El seu pare, Paul Auster, és un conegut novel·lista que ha escrit obres com Un hombre en la oscuridad, El libro de las ilusiones, La trilogía de Nueva York o Leviatán,, i ha rebut nombrosos guardons, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres en 2006.

Últimes notícies

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.