Mor per sobredosi el fill de Paul Auster, acusat de l’homicidi del seu bebé de deu mesos

La tragèdia s’acarnissa amb la família del cèlebre escriptor Paul Auster (75). Només uns dies després de l’arrest de Daniel Auster, fill del literat, per la mort de la seua filla Ruby, de 10 mesos, a conseqüència d’una presumpta sobredosi de fentanil, Daniel ha sigut trobat mort i els primers indicis policials han apuntat a una sobredosi de drogues.

Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant a la seua filla Ruby el passat 1 de novembre quan va anomenar a la policia a la seua residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.

Els serveis d’emergència que van acudir al seu habitatge van trobar a la xiqueta inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seua defunció.

El diari ‘The Nova York Post’ ha publicat algunes de les dades dels informes de la policia en els quals es detalla que «Auster, de 44 anys, va ser trobat amb un cúmul de drogues i una dosi similar a la que solia prendre, cosa que significa que la seua mort podia haver sigut accidental«. El fill de Paul Auster es trobava en llibertat sota fiança per càrrecs d’homicidi involuntari per la mort de la seua filla Ruby.

Daniel Auster, que tenia antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat i acusat d’homicidi involuntari i d’homicidi negligent.

Els seus primers contactes amb les drogues es van produir en l’adolescència i a la fi dels 90 va ser testimoni de l’assassinat d’André Meléndez, un traficant de drogues, perpetrat pel qual llavors era el seu company d’apartament, Robert Riggs, i per Michael Alig, un famós empresari de clubs nocturns a Nova York. Una térbola situació que va eixir a la llum temps després, quan Daniel Auster es va declarar culpable després d’acceptar 3.000 dòlars de l’entorn de Meléndez a canvi de guardar silenci.

El seu pare, Paul Auster, és un conegut novel·lista que ha escrit obres com Un hombre en la oscuridad, El libro de las ilusiones, La trilogía de Nueva York o Leviatán,, i ha rebut nombrosos guardons, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres en 2006.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU