Mor per sobredosi el fill de Paul Auster, acusat de l’homicidi del seu bebé de deu mesos

La tragèdia s’acarnissa amb la família del cèlebre escriptor Paul Auster (75). Només uns dies després de l’arrest de Daniel Auster, fill del literat, per la mort de la seua filla Ruby, de 10 mesos, a conseqüència d’una presumpta sobredosi de fentanil, Daniel ha sigut trobat mort i els primers indicis policials han apuntat a una sobredosi de drogues.

Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant a la seua filla Ruby el passat 1 de novembre quan va anomenar a la policia a la seua residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.

Els serveis d’emergència que van acudir al seu habitatge van trobar a la xiqueta inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seua defunció.

El diari ‘The Nova York Post’ ha publicat algunes de les dades dels informes de la policia en els quals es detalla que «Auster, de 44 anys, va ser trobat amb un cúmul de drogues i una dosi similar a la que solia prendre, cosa que significa que la seua mort podia haver sigut accidental«. El fill de Paul Auster es trobava en llibertat sota fiança per càrrecs d’homicidi involuntari per la mort de la seua filla Ruby.

Daniel Auster, que tenia antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat i acusat d’homicidi involuntari i d’homicidi negligent.

Els seus primers contactes amb les drogues es van produir en l’adolescència i a la fi dels 90 va ser testimoni de l’assassinat d’André Meléndez, un traficant de drogues, perpetrat pel qual llavors era el seu company d’apartament, Robert Riggs, i per Michael Alig, un famós empresari de clubs nocturns a Nova York. Una térbola situació que va eixir a la llum temps després, quan Daniel Auster es va declarar culpable després d’acceptar 3.000 dòlars de l’entorn de Meléndez a canvi de guardar silenci.

El seu pare, Paul Auster, és un conegut novel·lista que ha escrit obres com Un hombre en la oscuridad, El libro de las ilusiones, La trilogía de Nueva York o Leviatán,, i ha rebut nombrosos guardons, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres en 2006.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.