Mor per sobredosi el fill de Paul Auster, acusat de l’homicidi del seu bebé de deu mesos

La tragèdia s’acarnissa amb la família del cèlebre escriptor Paul Auster (75). Només uns dies després de l’arrest de Daniel Auster, fill del literat, per la mort de la seua filla Ruby, de 10 mesos, a conseqüència d’una presumpta sobredosi de fentanil, Daniel ha sigut trobat mort i els primers indicis policials han apuntat a una sobredosi de drogues.

Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant a la seua filla Ruby el passat 1 de novembre quan va anomenar a la policia a la seua residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.

Els serveis d’emergència que van acudir al seu habitatge van trobar a la xiqueta inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seua defunció.

El diari ‘The Nova York Post’ ha publicat algunes de les dades dels informes de la policia en els quals es detalla que «Auster, de 44 anys, va ser trobat amb un cúmul de drogues i una dosi similar a la que solia prendre, cosa que significa que la seua mort podia haver sigut accidental«. El fill de Paul Auster es trobava en llibertat sota fiança per càrrecs d’homicidi involuntari per la mort de la seua filla Ruby.

Daniel Auster, que tenia antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat i acusat d’homicidi involuntari i d’homicidi negligent.

Els seus primers contactes amb les drogues es van produir en l’adolescència i a la fi dels 90 va ser testimoni de l’assassinat d’André Meléndez, un traficant de drogues, perpetrat pel qual llavors era el seu company d’apartament, Robert Riggs, i per Michael Alig, un famós empresari de clubs nocturns a Nova York. Una térbola situació que va eixir a la llum temps després, quan Daniel Auster es va declarar culpable després d’acceptar 3.000 dòlars de l’entorn de Meléndez a canvi de guardar silenci.

El seu pare, Paul Auster, és un conegut novel·lista que ha escrit obres com Un hombre en la oscuridad, El libro de las ilusiones, La trilogía de Nueva York o Leviatán,, i ha rebut nombrosos guardons, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres en 2006.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.