Mor per sobredosi el fill de Paul Auster, acusat de l’homicidi del seu bebé de deu mesos

La tragèdia s’acarnissa amb la família del cèlebre escriptor Paul Auster (75). Només uns dies després de l’arrest de Daniel Auster, fill del literat, per la mort de la seua filla Ruby, de 10 mesos, a conseqüència d’una presumpta sobredosi de fentanil, Daniel ha sigut trobat mort i els primers indicis policials han apuntat a una sobredosi de drogues.

Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant a la seua filla Ruby el passat 1 de novembre quan va anomenar a la policia a la seua residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.

Els serveis d’emergència que van acudir al seu habitatge van trobar a la xiqueta inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seua defunció.

El diari ‘The Nova York Post’ ha publicat algunes de les dades dels informes de la policia en els quals es detalla que «Auster, de 44 anys, va ser trobat amb un cúmul de drogues i una dosi similar a la que solia prendre, cosa que significa que la seua mort podia haver sigut accidental«. El fill de Paul Auster es trobava en llibertat sota fiança per càrrecs d’homicidi involuntari per la mort de la seua filla Ruby.

Daniel Auster, que tenia antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat i acusat d’homicidi involuntari i d’homicidi negligent.

Els seus primers contactes amb les drogues es van produir en l’adolescència i a la fi dels 90 va ser testimoni de l’assassinat d’André Meléndez, un traficant de drogues, perpetrat pel qual llavors era el seu company d’apartament, Robert Riggs, i per Michael Alig, un famós empresari de clubs nocturns a Nova York. Una térbola situació que va eixir a la llum temps després, quan Daniel Auster es va declarar culpable després d’acceptar 3.000 dòlars de l’entorn de Meléndez a canvi de guardar silenci.

El seu pare, Paul Auster, és un conegut novel·lista que ha escrit obres com Un hombre en la oscuridad, El libro de las ilusiones, La trilogía de Nueva York o Leviatán,, i ha rebut nombrosos guardons, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres en 2006.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU