Anuncios

Elon Musk compra Twitter per 44.000 milions de dòlars

Elon Musk s’ha eixit amb la seua i ha comprat Twitter per un total de 43.394 milions de dòlars (40.495 milions d’euros).

El CEO de Tesla i home més ric del món, l’ha aconseguit, després d’una negociació iniciada el diumenge a primera hora que ha prosseguit durant el dilluns.

Anuncios

La notícia tan esperada ha fet que s’haja impulsat de manera notable la cotització de la xarxa social. En la sessió d’aquest dilluns, Twitter ha pujat fins a un 7%. No obstant això, després de l’acord, la pròpia companyia ha anunciat que deixarà de cotitzar en Borsa.

El consell de Twitter va dur a terme un procés ampli i detallat per a valorar la proposta d’Elon amb un focus deliberat en el valor, la certitud i el finançament. La transacció proposada aconseguirà una prima en efecte substancial i creiem que és el millor camí per als accionistes de Twitter”, ha subratllat aquest dilluns el president independent del consell, Bret Taylor.

La decisió final ha arribat amb la unanimitat de la junta directiva de la xarxa social de l’‘ocellet blau’. Segons la informació revelada per aquesta, s’espera que l’acord arribe a terme al llarg de 2022, una vegada es dispose de l’ok d’accionistes i reguladors.

Poc abans d’anunciar-se la notícia, Musk havia publicat un tuit on ja donava per segura la seua compra: “Espere que fins als meus pitjors crítics romanguen en Twitter, perquè això és el que significa la llibertat d’expressió”. El seu missatge, en poc més de tres hores, sumava més de 136.000 retuits, fregava el milió de ‘m’agrada’ i quasi 70.000 comentaris.

El primer tuit d’Elon Musk com a amo de Twitter ha revolucionat la xarxa social

El primer tuit del nou amo de Twitter ha revolucionat les xarxes socials amb aquestes paraules:

La llibertat d’expressió és la base d’una democràcia funcional i Twitter és l’àgora digital on els assumptes vitals per al futur de la humanitat es debaten’, va dir el senyor Musk. “També vull que Twitter siga millor que mai, millorant el producte amb noves funcionalitats, passant l’algorisme a codi obert per a augmentar la confiança, vencent als bots de spam i verificant a tots els humans. Twitter té un enorme potencial, estic desitjant treballar amb la companyia i la comunitat d’usuaris per a desbloquejar-lo”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios