22.4 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

València incorpora 12 noves psicòlogues per al servici de Benestar i Integració

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València aprovarà este divendres el nomenament com a personal interí de 12 noves psicòlogues que s’incorporaran al servici de Benestar Social i Integració. Així ho ha anunciat la regidora de Gestió de Recursos, Lluïsa Notario, qui ha explicat que estes incorporacions se sumen als dos nomenaments fets d’esta mateixa categoria al mes de juny i que junt amb el nou nomenament, que tindrà lloc en les pròximes setmanes, es cobriran totes les places de psicòlegs i psicòlogues previstes per a 2021/22, a més dels nomenaments d’altres categories professionals que ja s’han produït.

Amb estes noves incorporacions l’Ajuntament avança en l’acompliment del contracte-programa subscrit amb la Generalitat, que va ser aprovat per la Junta de Govern Local el passat 1 d’octubre de 2021 i romandrà en vigor fins a l’exercici 2024, que fixa, a més, una planificació per a la incorporació d’un ventall de categories professionals que han de reforçar les polítiques socials i de suport a col·lectius vulnerables.

Notario ha posat en valor que “l’acompliment de les previsions d’incorporacions de nous efectius que conté el contracte-programa és un gran repte i un esforç molt important per al servici de Personal de l’Ajuntament, tant pel volum de nomenaments com per la gestió per a la seua integració en l’estructura municipal, però sense cap dubte ho afrontem des de la decidida voluntat de reforçar la qualitat de la gestió pública dels servicis que oferim a la ciutadania, que és l’única garantia d’aconseguir una administració que respecte i protegisca els seus drets, especialment de les persones més vulnerables, que són les que més necessiten una administració eficient i robusta orgànicament”.

Per la seua part, la regidora de Servicis Socials, Isabel Lozano, ha destacat que “continuem incorporant nous professionals per reforçar, millorar i ampliar l’atenció i els recursos que presten els Servicis Socials de la ciutat, per atendre de la millor manera possible les necessitats bàsiques de les famílies, i en eixe objectiu, els professionals que desenvolupen l’atenció psicològica són essencials per ajudar a gestionar malestars i conflictes de tota mena”.

La planificació per a la contractació de nou personal durant els pròxims anys inclou la incorporació fins a 2024 de 24 llocs d’assessoria jurídica, 23 llocs amb titulació de Psicologia, 81 llocs de tècnic mitjà de treball social, 12 llocs de tècnics mitjans d’educació social, 5 llocs de tècnics d’integració social i 126 llocs d’auxiliar administratiu. Tot este nou personal té caràcter estructural, per la qual cosa les places seran proveïdes de manera temporal amb personal funcionari interí fins a la convocatòria d’estes places en un procés de lliure concurrència en les pròximes ofertes d’ocupació pública. En total, s’hi incorporaran 291 persones.

Últimes notícies

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.

PP i Vox plantegen suprimir el llenguatge inclusiu en Les Corts i fusionar la comissió LGTBi

PP i Vox registren una reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu i reorganitza comissions, inclosa la LGTBi, que s'integra en un nou òrgan de Família i Igualtat.

Guardiola subratlla el creixement del City i apunta a demostrar-lo davant el Vila-real

En la vespra de la tercera jornada de la Lliga de Campions, Guardiola assegura que el Manchester City progressa i confia a traslladar-ho al partit davant el Vila-real.

Les màximes freguen els 30 graus en diverses zones de la Comunitat Valenciana

El termòmetre va aconseguir o va fregar els 30 graus en diferents localitats, amb ascensos generalitzats excepte en l'interior de València. Aemet preveu una setmana molt càlida, amb els pics el dimecres i el dijous i mínimes per damunt de 20.

Marcelino: el Vila-real s’ha guanyat estos partits i només pensa a guanyar

El tècnic del Vila-real reivindica que l'equip s'ha guanyat jugar davant un campió d'Europa i fixa l'objectiu a sumar la primera victòria del torneig.

Aagesen crida a frenar els atacs a meteorologos després de la dana i demana reforçar les alertes

Aagesen advertix de l'auge de la desinformacion i el negacionismo, sosté que el problema va estar a alertar a la poblacion i anuncia 5 milions al fons SOFF.