València incorpora 12 noves psicòlogues per al servici de Benestar i Integració

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València aprovarà este divendres el nomenament com a personal interí de 12 noves psicòlogues que s’incorporaran al servici de Benestar Social i Integració. Així ho ha anunciat la regidora de Gestió de Recursos, Lluïsa Notario, qui ha explicat que estes incorporacions se sumen als dos nomenaments fets d’esta mateixa categoria al mes de juny i que junt amb el nou nomenament, que tindrà lloc en les pròximes setmanes, es cobriran totes les places de psicòlegs i psicòlogues previstes per a 2021/22, a més dels nomenaments d’altres categories professionals que ja s’han produït.

Amb estes noves incorporacions l’Ajuntament avança en l’acompliment del contracte-programa subscrit amb la Generalitat, que va ser aprovat per la Junta de Govern Local el passat 1 d’octubre de 2021 i romandrà en vigor fins a l’exercici 2024, que fixa, a més, una planificació per a la incorporació d’un ventall de categories professionals que han de reforçar les polítiques socials i de suport a col·lectius vulnerables.

Notario ha posat en valor que “l’acompliment de les previsions d’incorporacions de nous efectius que conté el contracte-programa és un gran repte i un esforç molt important per al servici de Personal de l’Ajuntament, tant pel volum de nomenaments com per la gestió per a la seua integració en l’estructura municipal, però sense cap dubte ho afrontem des de la decidida voluntat de reforçar la qualitat de la gestió pública dels servicis que oferim a la ciutadania, que és l’única garantia d’aconseguir una administració que respecte i protegisca els seus drets, especialment de les persones més vulnerables, que són les que més necessiten una administració eficient i robusta orgànicament”.

Per la seua part, la regidora de Servicis Socials, Isabel Lozano, ha destacat que “continuem incorporant nous professionals per reforçar, millorar i ampliar l’atenció i els recursos que presten els Servicis Socials de la ciutat, per atendre de la millor manera possible les necessitats bàsiques de les famílies, i en eixe objectiu, els professionals que desenvolupen l’atenció psicològica són essencials per ajudar a gestionar malestars i conflictes de tota mena”.

La planificació per a la contractació de nou personal durant els pròxims anys inclou la incorporació fins a 2024 de 24 llocs d’assessoria jurídica, 23 llocs amb titulació de Psicologia, 81 llocs de tècnic mitjà de treball social, 12 llocs de tècnics mitjans d’educació social, 5 llocs de tècnics d’integració social i 126 llocs d’auxiliar administratiu. Tot este nou personal té caràcter estructural, per la qual cosa les places seran proveïdes de manera temporal amb personal funcionari interí fins a la convocatòria d’estes places en un procés de lliure concurrència en les pròximes ofertes d’ocupació pública. En total, s’hi incorporaran 291 persones.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.