València incorpora 12 noves psicòlogues per al servici de Benestar i Integració

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València aprovarà este divendres el nomenament com a personal interí de 12 noves psicòlogues que s’incorporaran al servici de Benestar Social i Integració. Així ho ha anunciat la regidora de Gestió de Recursos, Lluïsa Notario, qui ha explicat que estes incorporacions se sumen als dos nomenaments fets d’esta mateixa categoria al mes de juny i que junt amb el nou nomenament, que tindrà lloc en les pròximes setmanes, es cobriran totes les places de psicòlegs i psicòlogues previstes per a 2021/22, a més dels nomenaments d’altres categories professionals que ja s’han produït.

Amb estes noves incorporacions l’Ajuntament avança en l’acompliment del contracte-programa subscrit amb la Generalitat, que va ser aprovat per la Junta de Govern Local el passat 1 d’octubre de 2021 i romandrà en vigor fins a l’exercici 2024, que fixa, a més, una planificació per a la incorporació d’un ventall de categories professionals que han de reforçar les polítiques socials i de suport a col·lectius vulnerables.

Notario ha posat en valor que “l’acompliment de les previsions d’incorporacions de nous efectius que conté el contracte-programa és un gran repte i un esforç molt important per al servici de Personal de l’Ajuntament, tant pel volum de nomenaments com per la gestió per a la seua integració en l’estructura municipal, però sense cap dubte ho afrontem des de la decidida voluntat de reforçar la qualitat de la gestió pública dels servicis que oferim a la ciutadania, que és l’única garantia d’aconseguir una administració que respecte i protegisca els seus drets, especialment de les persones més vulnerables, que són les que més necessiten una administració eficient i robusta orgànicament”.

Per la seua part, la regidora de Servicis Socials, Isabel Lozano, ha destacat que “continuem incorporant nous professionals per reforçar, millorar i ampliar l’atenció i els recursos que presten els Servicis Socials de la ciutat, per atendre de la millor manera possible les necessitats bàsiques de les famílies, i en eixe objectiu, els professionals que desenvolupen l’atenció psicològica són essencials per ajudar a gestionar malestars i conflictes de tota mena”.

La planificació per a la contractació de nou personal durant els pròxims anys inclou la incorporació fins a 2024 de 24 llocs d’assessoria jurídica, 23 llocs amb titulació de Psicologia, 81 llocs de tècnic mitjà de treball social, 12 llocs de tècnics mitjans d’educació social, 5 llocs de tècnics d’integració social i 126 llocs d’auxiliar administratiu. Tot este nou personal té caràcter estructural, per la qual cosa les places seran proveïdes de manera temporal amb personal funcionari interí fins a la convocatòria d’estes places en un procés de lliure concurrència en les pròximes ofertes d’ocupació pública. En total, s’hi incorporaran 291 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.