València incorpora 12 noves psicòlogues per al servici de Benestar i Integració

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València aprovarà este divendres el nomenament com a personal interí de 12 noves psicòlogues que s’incorporaran al servici de Benestar Social i Integració. Així ho ha anunciat la regidora de Gestió de Recursos, Lluïsa Notario, qui ha explicat que estes incorporacions se sumen als dos nomenaments fets d’esta mateixa categoria al mes de juny i que junt amb el nou nomenament, que tindrà lloc en les pròximes setmanes, es cobriran totes les places de psicòlegs i psicòlogues previstes per a 2021/22, a més dels nomenaments d’altres categories professionals que ja s’han produït.

Amb estes noves incorporacions l’Ajuntament avança en l’acompliment del contracte-programa subscrit amb la Generalitat, que va ser aprovat per la Junta de Govern Local el passat 1 d’octubre de 2021 i romandrà en vigor fins a l’exercici 2024, que fixa, a més, una planificació per a la incorporació d’un ventall de categories professionals que han de reforçar les polítiques socials i de suport a col·lectius vulnerables.

Notario ha posat en valor que “l’acompliment de les previsions d’incorporacions de nous efectius que conté el contracte-programa és un gran repte i un esforç molt important per al servici de Personal de l’Ajuntament, tant pel volum de nomenaments com per la gestió per a la seua integració en l’estructura municipal, però sense cap dubte ho afrontem des de la decidida voluntat de reforçar la qualitat de la gestió pública dels servicis que oferim a la ciutadania, que és l’única garantia d’aconseguir una administració que respecte i protegisca els seus drets, especialment de les persones més vulnerables, que són les que més necessiten una administració eficient i robusta orgànicament”.

Per la seua part, la regidora de Servicis Socials, Isabel Lozano, ha destacat que “continuem incorporant nous professionals per reforçar, millorar i ampliar l’atenció i els recursos que presten els Servicis Socials de la ciutat, per atendre de la millor manera possible les necessitats bàsiques de les famílies, i en eixe objectiu, els professionals que desenvolupen l’atenció psicològica són essencials per ajudar a gestionar malestars i conflictes de tota mena”.

La planificació per a la contractació de nou personal durant els pròxims anys inclou la incorporació fins a 2024 de 24 llocs d’assessoria jurídica, 23 llocs amb titulació de Psicologia, 81 llocs de tècnic mitjà de treball social, 12 llocs de tècnics mitjans d’educació social, 5 llocs de tècnics d’integració social i 126 llocs d’auxiliar administratiu. Tot este nou personal té caràcter estructural, per la qual cosa les places seran proveïdes de manera temporal amb personal funcionari interí fins a la convocatòria d’estes places en un procés de lliure concurrència en les pròximes ofertes d’ocupació pública. En total, s’hi incorporaran 291 persones.

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.
FILMOTECA D'ESTIU