Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

El Roig Arena de València, nou membre de l’European Arenas Association (EAA)

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El Roig Arena, el futur recinte multiusos de València que impulsa Juan Roig, s’ha sumat a l’European Arenas Association (Associació d’Arenas Europeus, EAA).

L’EAA ha iniciat hui a Manchester (Regne Unit) la seua segona trobada anual, al que assistixen directius de gran part dels arenes europeus que formen part d’ella, entre els quals es troben recintes reconeguts com l’O2 (Londres), l’Uber Arena (Berlín), l’Accor Arena (París) o el MEO Arena (Lisboa).

“Estem molt agraïts i satisfets per poder formar part de l’EAA, on es troben els grans recintes europeus, més encara quan estem a poc menys d’un any perquè el Roig Arena estiga en funcionament; és un orgull poder participar en un fòrum on podrem col·laborar i compartir experiències i coneixements per a millorar en conjunt la indústria i l’experiència dels nostres usuaris”, ha subratllat, en un comunicat, el director general del Roig Arena, Víctor Sendra.

“Vull agrair al president de l’EAA, Olivier Toth, a tota la junta directiva i a la resta d’arenes que hagen votat afirmativament perquè puguem formar part de l’associació”, ha afegit Sendra.

“Estem encantats de donar la benvinguda al Roig Arena com a nou membre de l’associació. Es tracta del principal arena que s’inaugurarà a Europa durant el pròxim any, un projecte molt interessant que estic segur que es convertirà en un gran referent”, ha assegurat, per la seua banda, Olivier Toth, president de l’EAA, la qual també ha aprovat hui l’entrada com a nou membre del recinte Festhalle de Frankfurt.

Durant la trobada, que s’inicia hui i finalitza el divendres, els assistents coneixeran a través de xarrades i ponències les últimes tendències en el sector, alhora que podran analitzar “in situ” com funcionen tres recintes de Manchester: el Co- op Live, l’AO Arena i l’Etihad Stadium.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.