Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut un home a Elda per sostraure les pertinences a una passatgera que es va dormir en un tren

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local d’Elda han detingut un home com a presumpte autor d’un robatori patit per una passatgera d’un tren amb destinació a Alacant que s’havia quedat dormida, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els efectius policials van localitzar i van identificar al presumpte lladre gràcies a la descripció oferida per un altre viatger, qui va presenciar la sostració i va cridar a la Policia Local, per a informar que l’autor del robatori s’havia baixat a Elda. Els agents es van desplaçar fins a l’estació on van recaptar informació sobre l’aspecte de l’individu i van iniciar una batuda pels voltants.

El sospitós va ser localitzat en la confluència de les avingudes de Saix i Novo Hamburg i, després de ser identificat, els efectius de la Policia Local li van demanar que mostrara els efectes que portava en les butxaques, on portava un telèfon mòbil, uns auriculars, diners en efectius i una targeta de crèdit, valorats en més d’1.000 euros i que van resultar ser de la víctima del robatori.

Després de ser escorcollat, i després de confirmar amb la dona que havia patit la sostració de la bossa que tots els objectes li pertanyien, l’home, de 47 anys, va ser detingut i traslladat a la Comissaria de la Policia Nacional, moment en el qual va revelar que la bossa sostreta i la resta d’objectes que contenia els havia dipositat a l’interior d’un contenidor de brossa situat en els voltants de l’estació.

Últimes notícies

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.

Compromís i PSPV denuncien que la Generalitat va llevar la placa veïnal del Pont de la Solidaritat

L'oposició a València critica que la Generalitat haja substituït la placa veïnal del Pont de la Solidaritat per una altra amb el seu logotip i en castellà. Acusen el Consell de desoir a les entitats que van impulsar l'homenatge després de la DANA.

Arxivades les demandes per presumpte assetjament laboral contra l’alcaldessa de La Vall d’Uixó

La directora dels Coves de Sant Josep retira dos demandes per presumpte assetjament laboral contra l'alcaldessa i l'empresa pública Emsevall. Les parts pacten l'extinció del contracte amb una indemnització de 41.500 euros i el jutjat arxiva el cas.

El València negocia que Awa Fam i Raquel Carrera compaginen la WNBA amb el club

València Basket prepara acords perquè les seues jugadores drafteadas puguen disputar la WNBA sense deixar l'equip, a l'espera del nou conveni de la lliga. El club ajusta el perímetre i actualitza l'estat de diverses jugadores clau.

Cobo crida a blindar la sanitat universal i alerta d’una deriva cap al privat

Tomás Cobo defén protegir la sanitat universal, pública i gratuïta amb més finançament i millors condicions per als metges. Advertix de desigualtat si creix la fugida a la privada.

María Araújo destaca que la part humana és la clau en el projecte del València Basket

La nova pivot subratlla que el tracte a les jugadores va ser decisiu per al seu fitxatge i s'il·lusiona amb el Roig Arena. Demana ambició sense perdre el treball diari.

Mazón anuncia un acord amb Indra que permetrà crear 1.000 ocupacions en 2026

Indra reforçarà la seua activitat estratègica en la Comunitat Valenciana després d'un acord amb la Generalitat. El pla preveu 1.000 ocupacions qualificades durant 2026.