Detingudes tres persones amb ordinador robat a advocada de la parella d’Ayuso quan tractaven de passar a Tànger

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha arrestat al port d’Algesires a tres persones de nacionalitat marroquina quan es disposaven a embarcar en un ferri amb destinació a Tànger i han recuperat l’ordinador robat a Alacant a una de les advocades de la parella d’Isabel Díaz Ayuso, Alberto González Amador, segons ha avançat ‘eldiario.es’ i han confirmat fonts de l’Institut Armat a Europa Press.

Les tres persones, que tractaven de passar al Marroc amb l’ordinador robat, de marca Apple, es troben en dependències policials a l’espera de passar a disposició judicial.

Fonts de la investigació han assenyalat que tenien en la seua possessió no només l’ordinador robat a l’advocada de González Amador, sinó que també transportaven altres ordinadors. De la mateixa manera, han detallat que es tractaria de delinqüència comuna.

L’advocada del nóvio d’Ayuso va denunciar el passat 12 de gener un robatori comès en el seu habitatge a Guardamar del Segura en el qual es va sostraure material informàtic com dos telèfons mòbils, dos ordinadors portàtils i tres tablets.

Poc abans d’este succés, a mitjan desembre, un altre dels advocats de la parella d’Ayuso va interposar una altra denúncia per un presumpte robatori comès en un habitatge a Turleque (Toledo). En este cas, no es va trobar a faltar cap sistema informàtic, però sí bijuteria, segons fonts de la investigació.

Després d’això, l’advocada va requerir a la Guàrdia Civil que ampliara la denúncia per a determinar si estos dos fets tenien algun tipus de relació, atès que els dos són lletrats que defensen a la parella de la presidenta autonòmica en les causes en les quals s’investiga la presumpta comissió de dos delictes fiscals per part de González Amador i contra el fiscal general de l’Estat, Álvaro García Ortiz, per la presumpta revelació de secrets, entre altres.

Últimes notícies

El Consell exigeix a Diana Morant perdó a les víctimes del nazisme i la seua dimissió

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha reclamat que la ministra Diana Morant demane perdó per haver comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler i que dimitisca si Pedro Sánchez no la cessa. Barrachina l’ha acusada de banalitzar el nazisme i ha criticat també les seues decisions internes al PSPV-PSOE.

Cinc jugadores del València Basket, clau en la preparació del Mundial amb Espanya

La selecció espanyola femenina ha cridat cinc jugadores del Valencia Basket per a la gira de preparació del Mundial d’Alemanya, que es jugarà del 4 al 13 de setembre.

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.