Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

L’Ajuntament transforma l’oficina única postemergència de la dana en taula tècnica de coordinació

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha decidit convertir l’oficina única postemergència creada el passat 31 d’octubre “per a adoptar les mesures necessàries” encaminades a “assegurar el desenvolupament de l’activitat quotidiana de les persones en les zones afectades per la dana del 29 d’octubre”, en la Mesa Tècnica de Coordinació.

Així ho ha indicat l’edil portaveu de l’executiu municipal Juan Carlos Caballero en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local, en la qual s’ha acordat esta mesura “a la llum de la normativa sobre ajudes a les entitats locals afectades per la dana”.

L’executiu de la ciutat ha assegurat que enfortix “la coordinació de les diferents delegacions per a optimitzar l’administració de les ajudes per la dana”.

El regidor de Grans Projectes, José María Olano, presidirà esta taula tècnica, cercant així “impulsar i ordenar les actuacions de les diferents delegacions i servicis competents per a una millor gestió de les ajudes concedides a l’Ajuntament de València”.

La Junta de Govern Local ha encomanat a María Olano “l’impuls i la coordinació de totes les ajudes atorgades a l’Ajuntament per les diferents administracions públiques”.

Les reunions de la mesa tècnica de coordinació comptaran amb la participació dels diferents regidors i secretaris municipals competents en funció dels assumptes a tractar. A més, participarà la intervenció municipal de comptabilitat i pressupostos. Els respectius delegats podran anar acompanyats dels caps i responsables dels servicis que es considere necessari, ha precisat el consistori.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.