L’Ajuntament transforma l’oficina única postemergència de la dana en taula tècnica de coordinació

Ejemplo de shortcode con estilo
L'Ajuntament de València transforma l'oficina única postemergència en una taula tècnica de coordinació per millorar la gestió de les ajudes relacionades amb la dana. El regidor José María Olano presidirà les reunions amb diversos delegats i serveis municipals implicats.

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha decidit convertir l’oficina única postemergència creada el passat 31 d’octubre «per a adoptar les mesures necessàries» encaminades a «assegurar el desenvolupament de l’activitat quotidiana de les persones en les zones afectades per la dana del 29 d’octubre», en la Mesa Tècnica de Coordinació.

Així ho ha indicat l’edil portaveu de l’executiu municipal Juan Carlos Caballero en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local, en la qual s’ha acordat esta mesura «a la llum de la normativa sobre ajudes a les entitats locals afectades per la dana».

L’executiu de la ciutat ha assegurat que enfortix «la coordinació de les diferents delegacions per a optimitzar l’administració de les ajudes per la dana».

El regidor de Grans Projectes, José María Olano, presidirà esta taula tècnica, cercant així «impulsar i ordenar les actuacions de les diferents delegacions i servicis competents per a una millor gestió de les ajudes concedides a l’Ajuntament de València».

La Junta de Govern Local ha encomanat a María Olano «l’impuls i la coordinació de totes les ajudes atorgades a l’Ajuntament per les diferents administracions públiques».

Les reunions de la mesa tècnica de coordinació comptaran amb la participació dels diferents regidors i secretaris municipals competents en funció dels assumptes a tractar. A més, participarà la intervenció municipal de comptabilitat i pressupostos. Els respectius delegats podran anar acompanyats dels caps i responsables dels servicis que es considere necessari, ha precisat el consistori.

Últimes notícies

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.

El Valencia obri una nova etapa amb l’entrada de Pitchwise

Pitchwise Holdings ha adquirit el 42 % de les accions del Valencia CF i aportarà 100 milions d’euros immediats. Javier Solís preveu millores al club i veu amb optimisme el futur.

El Elche vence 0-3 al Rayo i Anselmi destaca la fortalesa de l’equip

L’Elche ha guanyat 0-3 al Rayo Vallecano a Vallecas. Martin Anselmi ha atribuït el resultat a la lectura del partit i a no deixar-se afectar pel soroll.

L’Elx firma a Vallecas la seua major victòria fora en 60 anys

L’Elx ha derrotat el Rayo Vallecano per 0-3 i ha aconseguit la seua victòria més àmplia fora de casa en Primera en sis dècades. Els tres punts són el segon triomf de la temporada, tots dos lluny del Martínez Valero.

Lemar destaca el paper de Dituro en el triomf de l’Elx a Vallecas

El porter argentí ha sigut clau en el 0-3 de l’Elx davant del Rayo a Vallecas. Thomar Lemar ha elogiat la seua actuació i el treball defensiu col·lectiu.

Torniquete a una treballadora del Mercat Central després de ferir-se amb unes tisores

Una peixatera de 54 anys s’ha ferit accidentalment amb unes tisores al Mercat Central de València. Agents de la Policia Autonòmica li han fet un torniquet fins a l’arribada de l’ambulància.

L’Elche goleja el Rayo per 0-3 a Vallecas

L’Elche ha guanyat el Rayo per 0-3 a Vallecas, amb dos penals en la primera part. El Rayo continua amb 9 punts i l’Elche en suma 10.