16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Mor la tiktoker Kubra Dogan després de caure d’un edifici de 50 metres

 

Kubra Dogan, una coneguda influencer turca, ha mort als 23 anys, després de caure pel terrat d’un edifici de nou pisos i 50 metres d’altura, mentre gravava un vídeo al costat de la seua cosina Helen, de 16 anys, per a la xarxa social ‘Tik Tok‘. Pel que sembla, les dues joves es trobaven ballant damunt de la teulada de l’edifici on viu la seua família a Istanbul quan es va precipitar la seua estructura.

 

La cosina de Kubra Dogan estava gravant el vídeo en el moment en el qual la jove va caure al buit. En les imatges es pot veure a Dogan asseguda en la teulada mentre posa per al vídeo que li estava gravant la seua cosina. Helen es va enfocar a si mateixa i de sobte va girar bruscament la càmera en sentir un soroll d’alta intensitat, i tot seguit, va veure com la seua cosina queia des del nové pis de l’habitatge.

 

Malgrat la ràpida actuació de l’equip mèdic, la jove va morir en l’acte i no es va poder fer res per salvar la seua vida. El seu oncle, Nebi Dogan, ha explicat que els pares de la víctima demandaran a la constructora de l’edifici per deficient qualitat dels materials de la teulada. A més, l’home ha deixat clar que no es rendiran fins que la persona responsable responga per la defunció de la jove davant els tribunals.

Últimes notícies

Catalá ha demanat al Govern transparència i pautes sobre la regularització d’immigrants

Catalá ha demanat este dimecres transparència i una recomanació oficial al Govern sobre la regularització d'immigrants. Va reclamar activar delegacions davant les llargues cues en el padró.

Llargues cues davant el consolat d’Algèria a Alacant pel procés de regularització

Més de 300 ciutadans algerians fan fila este dimecres davant el consolat a Alacant per a obtindre documentació per a la regularització. La Policia ordena els torns i només accedixen els qui tenen cita.

Vencedor, amb la clàusula de la por, no jugarà davant l’Athletic en San Mamés

El Llevant no pagarà la compensació prevista en la cessió i el migcampista no podrà enfrontar-se al club basc en San Mamés. Ja es va perdre l'anada, saldada 0-2.

La Fundació Bancaixa prorroga fins al 6 d’abril la mostra d’obres mestres de Sorolla

La mostra de la Fundació Bancaixa es prorrogarà dos mesos pel gran acolliment i podrà visitar-se fins al 6 d'abril. Reunix 60 obres clau de la carrera de Sorolla.

Hapoel i València mesuren dubtes en un clima hostil en l’Eurolliga

Hapoel Tel Aviv i València Basket s'enfronten amb 16 victòries i el top-6 en joc, en un ambient tibant i amb antecedents recents dins i fora de la pista. València arriba després del seu pitjor partit del curs; Hapoel arrossega tres derrotes i la disponibilitat de Micic és una incògnita.

Detingut un guàrdia civil en relació amb una trama d’ITV fraudulentes a Ondara

Un guàrdia civil ha sigut detingut per la seua vinculació amb una presumpta trama d'inspeccions irregulars en la ITV d'Ondara. L'operació continua oberta i no s'han donat més detalls; l'agent ha sigut suspés de sou i de feina.

El festival Medusa confirma 130 DJs amb Adrián Mills i els històrics Pastis i Buenri

El festival se celebrarà del 13 al 17 d'agost a Cullera i ha confirmat 130 DJs amb noms com Carl Cox, Miss Monique, Marco Carola o Mau P. L'organització impulsa el House i el Hard Techno i inclou a Pastis i Buenri i a Adrián Mills entre les 12 bombes.

València autoritza 146 xurreries per a Falles i retarda l’inici 11 dies

València ha autoritzat 146 xurreries per a les Falles de 2026 i ha fixat la seua obertura el 2 de març, onze dies més tard que l'any passat. Estaran operatives fins al 19 de març.