19 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Detinguts tres homes per pagar amb bitllets falsos en un local d’Elx

La Policia Nacional ha detingut tres homes a Elx, a la província d’Alacant, com a presumptes responsables d’un delicte de falsificació de moneda. Els detinguts haurien pagat diverses consumicions en un cèntric local d’oci de la ciutat amb bitllets falsificats de 20 euros.

La investigació, executada per agents de la Policia Judicial d’Elx, es va iniciar després de la denúncia del gerent de set locals d’oci de la ciutat, que havia observat que tres joves pagaven amb bitllets de 20 euros presumptament falsos en diferents nits. El responsable del local va explicar que un dels cambrers havia identificat un bitllet fals després de fer-li una prova de seguretat.

Després d’això, es van relacionar amb els fets un total de quatre bitllets que presentaven clars símptomes de falsificació i tots ells tenien el mateix número de sèrie. A partir de la denúncia, els agents van enfocar la investigació cap a un individu que es sospitava que podria estar involucrat en els fets.

Dias més tard, un nou client en el mateix local també va intentar pagar amb un bitllet fals de 20 euros, idèntic als anteriors. Després del tancament del local, es van detectar en les caixes registradores altres cinc bitllets falsos, la qual cosa va reforçar l’enfocament de la investigació.

Gràcies a les gestions d’investigació i les declaracions del personal de l’establishment, els agents van poder identificar els tres detinguts, que eren clients assidus del local. Finalment, es van dur a terme les detencions en dues fases diferents, acusant-los de falsificació de moneda i estafa.

Pel que fa als bitllets intervinguts, han estat remesos a la Brigada d’Investigació del Banc d’Espanya, que es farà càrrec d’estudiar i analitzar les monedes confiscades.

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.