Calendari d’Admissió i Matrícula de Formació Professional 2025-2026 a la Comunitat Valenciana

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha anunciat aquest dimecres, a través del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), el nou calendari d’admissió i matrícula de Formació Professional per al curs acadèmic 2025-2026. Aquest any, s’inclouen les modalitats de FP de grau bàsic, mitjà i superior, així com els cursos d’especialització i els programes formatius de qualificació bàsica.

Les sol·licituds per inscriure’s en la Formació Professional bàsica, grau mitjà o superior, juntament amb els cursos d’especialització, podran presentar-se entre el 23 de maig i el 2 de juny. Per a les persones que opten a la FP bàsica de segona oportunitat, dirigida a beneficiaris del Pla d’Ocupació Juvenil, així com per als programes formatius de qualificació bàsica, el termini de sol·licitud s’obrirà del 3 al 9 de juliol.

El procediment per presentar les sol·licituds per a l’admissió als ensenyaments de Formació Professional en qualsevol nivell serà totalment telemàtic a través de la web adminova.gva.es.

Les dates de publicació de les llistes provisionals d’admissió són les següents: 3 de juliol per a la FP bàsica; 8 de juliol per a grau mitjà o superior i cursos d’especialització; i 21 de juliol per a la FP bàsica de segona oportunitat i programes formatius de qualificació bàsica.

Les llistes definitives es faran públiques el 10 de juliol per a la FP bàsica; 23 de juliol per a grau mitjà i superior, i cursos d’especialització; i el 28 de juliol per a la FP bàsica de segona oportunitat i programes formatius de qualificació bàsica.

Finalment, les dates per a la matrícula són: del 11 al 17 de juliol per a la FP bàsica; del 24 al 30 de juliol per a grau mitjà o superior (24 al 28 de juliol per a matrícula online); del 3 al 8 de setembre per a cursos d’especialització; i del 29 al 31 de juliol per a la FP bàsica de segona oportunitat i programes formatius de qualificació bàsica.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU