22.5 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Godella torna a organitzar una ruta turística el pròxim 24 d’agost

 

L’Ajuntament de Godella, a través de la regidoria de Turisme, torna a organitzar el pròxim 24 d’agost una ruta turística pels seus carrers i racons perquè la ciutadania conega cada detall de la seua població durant una visita guiada per David Peris, diplomat en turisme i guia oficial de la Comunitat Valenciana.

 

El patrimoni històric i cultural, així com la importància de la pirotècnia en la història del municipi, marcarà la ruta turística, que arrancarà des de l’estació de Godella per a més tard visitar el Carrer Major o l’Horta. L’Església i la Torre de Misildo seran els següents punts que recorreran els participants per a acabar en el Balcó de l’Horta, lloc des del qual presenciaran el castell de focs artificials.

 

La pandèmia de la COVID-19 ha impedit a l’Ajuntament organitzar festes patronals durant el mes d’agost com és tradició, encara que sí que hi haurà un espectacle de focs artificials el 24 d’agost a partir de les 23 hores.

 

Carmen Arnal, nova regidora de Turisme, ha explicat que esta ruta és una oportunitat “perfecta” per a conéixer “tot el patrimoni que ofereix la nostra població tant a les nostres veïnes i veïns com les persones visitants que volen saber més”.

 

“En un any marcat per la pandèmia, continuem organitzant activitats segures perquè la ciutadania gaudisca de l’estiu sempre respectant les mesures marcades per les autoritats sanitàries, ja que el més important és la salut de tots”, ha agregat la regidora, que es va incorporar a l’equip de govern després de la renúncia d’Adolf Rodríguez, ideòleg d’aquesta ruta que va tindre la seua primera edició el mes de juny.

 

Per a més informació i reserves en la ruta podeu trucar al telèfon 627 138 706 o al correu electrònic turisme@godella.es.

 

Últimes notícies

Un ferit en eixir-se de la via i bolcar un cotxe en la CV-376 a Llíria

Una persona va resultar ferida quan el turisme en el qual viatjava es va eixir de la CV-376 i va bolcar sobre un camp a Llíria. Bombers la van excarcerar i sanitaris la van assistir.

Desallotgen una finca i un comerç per una fuga de gas a Sueca

Una fuga de gas en la via pública de Sueca va obligar a evacuar de manera preventiva una finca i un comerç i a tallar el subministrament. L'incident va quedar controlat sense ferits.

Buchanan avança al Vila-real davant el Betis amb un tret creuat a la vora del descans (1-0)

Un potent tret creuat de Tajon Buchanan des de fora de l'àrea va posar el 1-0 just abans del descans. El Betis va començar millor, però el Vila-real va ser a més.

Marcelino ja és el tècnic amb més partits del Vila-real: 260

Marcelino García Toral aconseguix els 260 partits amb el Vila-real i supera el registre de Manuel Pellegrini. La xifra arriba en el dol davant el Betis en La Ceràmica.

Vila-real i Betis secunden l’aturada de AFE pel possible partit a Miami

Els jugadors de Vila-real i Betis es van sumar a l'aturada simbòlica convocada per AFE per a protestar per la falta de transparència de LaLiga sobre un possible Vila-real-Barcelona a Miami. L'acció eleva la pressió per a obrir una negociació.

La Font Roja i la Serra de Mariola acullen un curs europeu d’anàlisi de sòl amb competició final

Durant cinc dies, equips de huit universitats europees es van formar en anàlisis, descripció i classificació del sòl en dos parcs naturals. La cita va concloure amb una competició acadèmica i reforça la cooperació científica i l'educació ambiental.

El PP denuncia la compra de l’edifici de Correus a València i acusa el Botànic d’una operació entre amics

El PP qüestiona la compra de l'edifici de Correus a València per l'anterior Consell. Denúncia desvie de fons de vivenda i educació, falta de control i una valoració expressa.

Ivace+i impulsa una missió per a connectar startups valencianes amb els ecosistemes de Nova York i Boston

Ivace+i Internacional ha organitzat una missió de prospecció a Nova York i Boston amb sis startups per a obrir portes en el mercat estatunidenc. L'agenda va incloure trobades amb acceleradores, experts legals i organismes de suport per a facilitar la seua implantació.