La Comunitat Valenciana crea un programa per a oferir treball a 1.600 joves

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, ha iniciat un programa per a oferir ocupació a 1.600 joves.

Es tracta d’un programa encunyat com Avalem Joves Plus amb la finalitat d’oferir l’opció a entitats locals per a contractar 1.600 persones menors de 30 anys, amb ajudes als ajuntaments.

De tal manera que, les entitats locals poden demanar les ajudes de la convocatòria Empuju 2021, publicada en la pàgina web de Labora.

La convocatòria de 2021 s’eleva a 30 milions d’euros. S’estima que 1.600 joves puguen optar a les contractacions. Estos contractes permetran a les entitats locals comptar amb major nombre de treballadors.

 

Característiques

 

• Contribuir a la implantació d’un nou model productiu que compte amb la implicació de les empreses i les persones treballadores.

• Generar noves oportunitats d’ocupació i formació per a les persones joves.

• Promoure la contractació de les persones joves en les PIMES i el Tercer Sector i, per tant, facilitar l’aportació de talent.

• Estimular el compromís social de les persones joves amb la participació en iniciatives socials de la mà del Tercer Sector.

Objectiu de Labora a la Comunitat Valenciana

 

L’estratègia Labora contra l’atur juvenil, secundada per la Conselleria d’Economia, està formada per accions transversals en matèria d’orientació, formació i ocupació.

A través d’Avalem Joves, el Servei d’Ocupació Pública Valenciana facilita subvencions per a les empreses que contracten persones joves qualificades.

Últimes notícies

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.