El Llevant torna al treball sense Matturro ni Pampín i sense internacionals

La plantilla del Llevant va reprendre el treball després de dos dies de descans amb diverses absències destacades. No van participar els lesionats Alan Matturro i Diego Pampín, i tampoc van estar els internacionals Etta Eyong, Kervin Arriaga i Mathew Ryan, concentrats amb Camerun, Hondures i Austràlia, respectivament. El retorn es produïx en plena setmana d’aturada per seleccions, la qual cosa condiciona les sessions i la disponibilitat d’efectius.

Pampín continua amb la recuperació d’una lesió muscular en el recte femoral de la cama dreta que ja li va deixar fora de la trobada del passat cap de setmana a Oviedo. En este escenari, el lateral seguirà amb un pla específic per a enfortir la zona afectada i evitar recaigudes, amb la prioritat posada a recuperar-lo sense presses.

En el cas de Matturro, el club sol ha informat d’una lesió muscular sense majors precisions. La seua evolució marcarà els temps i, mentrestant, el cos tècnic ajustarà els exercicis per a no assumir riscos innecessaris i mantindre la competència interna amb els defenses disponibles.

Amistós en Butarque

L’equip disputarà el dilluns un amistós davant el Leganés en Butarque. La cita servirà a Julián Calero perquè els jugadors amb menys ritme de competició acumulen minuts, mantinguen el to físic i assagen automatismes sense la pressió del resultat. També permetrà provar variants tàctiques i donar continuïtat a futbolistes que necessiten rodatge durant l’aturada.

Els internacionals Etta Eyong, Arriaga i Ryan no s’incorporaran fins la setmana vinent, de manera que el Llevant completarà la major part del treball sense ells. Esta circumstància obri espai perquè el grup disponible assumisca més càrrega i rols distints en els exercicis col·lectius, amb especial atenció a l’equilibri entre exigència i prevenció de lesions.

Amb les baixes mèdiques i les absències per convocatòries, la planificació d’estos dies combina tasques físiques, ajustos tàctics i gestió d’esforços. L’amistós del dilluns actuarà com a banc de proves i permetrà arribar a la setmana vinent amb més ritme competitiu, a l’espera del retorn dels internacionals i que l’evolució de Pampín i Matturro determine els seus pròxims passos.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.