La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

Ejemplo de shortcode con estilo
L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

L’Agrupació Musical Cultural de Teulada (Alacant) ha sigut agraciada amb una mica més de 21 milions d’euros en el sorteig extraordinari de Nadal gràcies al 25.508, segon quart premi, al qual la banda està abonada.

Segons l’administració número 1 de Moraira, les 105 sèries i nou dècims del 25.508 han sigut adquirits íntegrament per l’agrupació, la qual cosa suma 21.180.000 euros. Atés que el quart premi entrega 20.000 euros per dècim, el repartiment aconseguix 1.059 dècims premiats que es distribuïxen entre integrants de la banda, famílies i entorn pròxim.

‘És el número de la banda de música de Teulada, a la qual estan abonats, i ha sigut molt repartit’, van indicar fonts de l’administració, que van recordar que este punt de venda ja va repartir en 2019 part de la Grossa de Nadal.

Repartiment entre Moraira i Manises

El 25.508 s’ha venut en l’administració número 1 de Moraira, on es va concentrar la major part de les vendes en canalitzar l’adquisició de l’agrupació, la qual cosa explica que el premi haja quedat molt fraccionat en la zona.

A més, Loteria Manises (València) ha venut en finestreta una sèrie del mateix quart premi: deu dècims premiats amb 20.000 euros cada un, també corresponents al 25.508.

Estar abonats a un número suposa que l’agrupació l’adquirix de manera recurrent i el distribuïx internament entre els seus membres i afins. En esta ocasió, eixa dinàmica ha multiplicat l’abast del premi i ha deixat un pot històric per a la banda.

Últimes notícies

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.