Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d’Alzira (València), va morir anit després de xocar el cotxe que conduïa amb un senglar en la N-340, a l’altura de L’Ampolla (Tarragona). El vehicle va bolcar i va eixir de la via després de l’impacte.

Segons el Servei Català del Trànsit, el sinistre es va produir sobre les 21.30 del divendres en el quilòmetre 1.101 de la N-340. El turisme va col·lidir amb l’animal, va perdre l’estabilitat, va bolcar i va acabar fora de la calçada.

A conseqüència de l’accident, va morir la conductora i única ocupant del vehicle. Amb este cas, es va comptabilitzar la segona víctima mortal des de principis d’any en les carreteres interurbanes de Catalunya.

Dispositiu d’emergència

Quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions de Bombers de la Generalitat i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques van acudir al lloc per a atendre l’emergència i assegurar l’entorn mentres es gestionava la situació.

El xoc va tindre lloc de nit, quan la visibilitat disminuïx i resulta més difícil anticipar irrupcions de fauna en la calçada. El pes i l’altura d’un senglar poden provocar danys severs en el frontal d’un turisme; en rebre l’impacte, el cotxe pot descontrolar-se, d’ací la bolcada i l’eixida de la via descrits en este sinistre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.