L’Elx rep este dissabte al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de sumar la primera victòria en LALIGA EA SPORTS, davant un rival que encara no ha arreplegat cap punt fora de casa en els seus dos desplaçaments anteriors.
L’equip il·licità només ha sigut capaç de sumar un punt de nou possibles. Per això, ha començat a mirar de reüll la classificació, encara que al vestidor asseguren que el nerviosisme no ha aparegut.
El club ja ha tancat el mercat i centra ara tots els esforços en la competició. A l’Elx l’espera un calendari exigent en setembre i vol tornar a convertir el Martínez Valero en un fortí, després d’haver cedit només tres derrotes com a local en 2026.
Problemes arrere per a Martín Anselmi
L’entrenador argentí, Martín Anselmi, haurà de retocar la línia defensiva després de l’eixida del central austríac David Affengruber cap a la lliga anglesa en l’últim dia de mercat.
El també central argentí Kevin Lomónaco, incorporat al límit del termini, és el relleu natural dins de la plantilla. No obstant això, pareix poc probable que debute, ja que només ha completat dos entrenaments amb el grup, per la qual cosa el veterà Pedro Bigas té totes les paperetes per a ser titular.
El francès Thomas Lemar, l’israelià Roy Revivo i Rubén Sánchez, altres fitxatges d’última hora de l’Elx, estan en condicions de jugar. Podrien tindre minuts al llarg del partit segons transcórrega l’enfrontament.
L’única baixa per lesió en el conjunt franjaverd és la de l’extrem Yago de Santiago. El jove futbolista continua amb el procés de recuperació després d’una intervenció al genoll.
La Reial arriba sense haver puntuat encara com a visitant
Davant estarà una Reial Societat que arriba a la ciutat il·licitana després d’un empat amarg sense gols davant el Celta dijous passat. En eixe enfrontament, els donostiarres van dominar clarament la primera part, però es van desinflar en la segona.
El conjunt txuri-urdin ha entrat en esta jornada 4 en l’onzena posició amb quatre punts. A més, té un partit més que la majoria de rivals, perquè el duel de la jornada 6 contra el mateix Celta es va avançar pels compromisos europeus d’ambdós clubs.
En l’apartat mèdic, Pablo Marín, que arrossegava molèsties físiques, s’ha reincorporat als entrenaments amb normalitat. Per tant, podria entrar finalment en la convocatòria per al desplaçament a Elx.
D’esta manera, l’única baixa confirmada en la Reial és la del lateral Álvaro Odriozola, que continua amb la recuperació de la greu lesió de lligament creuat.
Un retorn especial i una plantilla quasi al complet
El duel també serà especial per a Héctor Fort, lateral fitxat en els últims dies de mercat. El defensor tornarà a la que va ser la seua casa després d’haver estat cedit a l’Elx una temporada pel Barcelona.
El tècnic estatunidenc Pellegrino Matarazzo disposa pràcticament de tota la plantilla professional. No obstant això, no podrà recórrer en esta ocasió a diversos jugadors del ‘Sanse’, ja que el filial ha disputat el seu partit este dissabte.
FITXA TÈCNICA
Elche – Real Sociedad
Hora: 21.30 hores CET (19.30 GMT)
Estadi: Martínez Valero
Alineacions probables:
Elche: Dituro; Sangaré, Bigas, Chust; Tete Morente, Aguado, Villar, Ali Houary o Cepeda, Valera; Buonanotte i Fer Niño.
Real Sociedad: Remiro; Fort, Jon Martín, Zubeldia, Sergio Gómez; Yangel, Soler, Sucic; Oyarzabal, Guedes, Oskarsson.







