16.4 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Els bombers intervenen a un incendi forestal a Riba-roja de Túria

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut a un incendi forestal de Riba-roja de Túria, que es va iniciar divendres de vesprada i s’hi ha donat per extingit dissabte de matí.

L’avís es va rebre a les 20:07 del divendres i s’hi alertava d’un incendi de matolls a la localitat de Riba-roja, tot i que després hi va ser catalogat com a incendi forestal en afectar zona de canyar del riu del parc natural del Túria.

El Consorci de Bombers hi va mobilitzar un dispositiu amb bombers del parc de Paterna, Oficial i Coordinador Forestal del Consorci, bombers forestals de la SGISE i brigades de Divalterra. Els efectius hi van controlar el foc a les 21:13, frenant a més l’avanç cap a les urbanitzacions properes, de Masia Traver i de València la Vella, que no van resultar afectades.

L’incendi s’hi ha donat completament per extingit a les 07:23 del matí del dissabte

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.