Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Ejemplo de shortcode con estilo
Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Tete Morente ha entrat en l’onze inicial de l’Elx com a única novetat respecte a la primera jornada, en el partit que l’equip il·licità disputa contra el Barcelona, en què destaquen el canterà Xavi Espart i el debut en LALIGA de l’extrem alemany Karim Adeyemi.

L’Elx, dirigit per l’argentí Martín Anselmi, ha presentat una alineació continuista, en què només ha introduït l’entrada de Morente en la línia ofensiva, mantinguent la resta de peces que han arrancat la lliga.

En porteria, Anselmi ha confiat de nou en Dituro. Davant d’ell han jugat Sangaré, Affengruber, Redondo, Chust i Valera, configurant una defensa amb tres centrals i dos laterals amb recorregut per bandes.

El mig del camp l’han ocupat Morente, Aguado i Villar, amb Ali Huary i Fer Niño com a referències en atac per a buscar profunditat i presència en l’àrea rival.

Pel que fa al Barcelona, l’entrenador alemany Hansi Flick ha apostat per un equip inicial amb presència destacada de futbolistes joves formats en la pedrera blaugrana, combinats amb noms ja consolidats en l’elit.

L’onze culer ha arrancat amb Joan García en porteria. La línia defensiva l’han format Eric García, Christensen, Gerard Martín i el canterà Xavi Espart, que ocupa una de les bandes defensives.

En el centre del camp, Flick ha situat Bernal, Gavi i Fermín, un trivot jove però amb capacitat per a manejar la pilota i imprimir ritme al joc del Barcelona.

En atac, el tècnic ha alineat Lamine Yamal, Karim Adeyemi i Raphinha. Adeyemi ha debutat així en LALIGA com a extrem, acompanyat per dos jugadors desequilibrants per bandes com el jove Lamine i el brasiler Raphinha.

FITXA TÈCNICA

Elche CF – FC Barcelona

Alineacions:

Elche CF: Dituro; Sangaré, Affengruber, Redondo, Chust, Valera; Morente, Aguado, Villar; Ali Huary i Fer Niño.

FC Barcelona: Joan García; Eric García, Christensen, Gerard Martín, Espart; Bernal, Gavi, Fermín; Lamine Yamal, Adeyemi i Raphinha.

Últimes notícies

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.

El descarrilament d’un tramvia interromp la Línia 4 a València

Un tramvia ha descarrilat este diumenge abans de les 10 hores i ha interromput la Línia 4 entre Pont de Fusta i Empalme. No hi ha ferits i els tècnics treballen per a restablir el servici.

Natzaret tindrà un tanc de tempestes de més de 3.000 m³

El futur depòsit de Natzaret tindrà una capacitat superior a 3.000 metres cúbics i costarà 12 milions d’euros. Retindrà temporalment l’aigua més contaminada quan ploga i la conduirà a la depuradora de Pinedo.