Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Ejemplo de shortcode con estilo
Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Arnau Martínez s’ha presentat este dijous com a nou jugador del València CF i ha assegurat que el seu rendiment pot donar un impuls important a l’equip esta temporada, en la qual el vestidor es marca com a repte millorar els resultats de l’últim curs.

‘El seu objectiu sempre és superar-se. Vull pujar un esglaó més, arribar més amunt que la temporada passada i per a això estic ací’, ha explicat el lateral dret català, que ha indicat que se sent preparat i que està convençut que ‘el meu nivell pot donar un salt a l’equip’. Arnau arriba procedent del Girona amb un contracte fins a 2031.

Presentació a Mestalla envoltat de família

L’acte de presentació ha tingut lloc al Palco VIP de Mestalla, donde Arnau ha estat acompanyat per nombrosos familiars i pel director general de futbol, Ron Gourlay. El defensa ha revelat que va parlar amb ell abans de firmar pel club valencianista, igual que amb l’entrenador Carlos Corberán.

‘Corberán em va telefonar una vegada i, a partir d’ahí, em va transmetre el que m’anava a aportar a mi i a l’equip’, ha recordat Arnau. Segons ha contat, aquella conversa i l’interés del club van ser determinants: ‘No he dubtat quan ha telefonat el València. El club ha fet un esforç perquè estiga ací, estic molt content i focalitzat amb el club’.

El jugador ha admés que el procés per a tancar el seu fitxatge s’ha allargat més del que hauria volgut, però ha remarcat que sempre ha tingut clara la seua prioritat: ‘Ha sigut llarga l’espera, però per fi estic ací. Des que ha eixit el nom del València he volgut vindre ací i així ho hem transmés. Ha sigut llarg però sempre he tingut el València al cap’.

En este sentit, ha afegit que la negociació no depenia només d’ell: ‘Ha sigut llarga perquè no tot depén de mi. Estic il·lusionat sabent el que comporta portar este escut en la camiseta, el club, l’afició i la ciutat’.

Jugador versàtil en diverses posicions

Arnau també ha explicat quines són les seues sensacions dins del camp i ha destacat la seua versatilitat. ‘Em sent còmode dins del camp. He jugat en moltes posicions: com a carriler, tercer central, lateral, central, migcentre… Em sent còmode en la posició que siga‘, ha enumerat.

El futbolista ha remarcat que s’intenta adaptar sempre al que necessita el col·lectiu: ‘M’intente adaptar al que vol l’equip i l’entrenador’. Esta capacitat per a ocupar diferents rols pot donar més opcions tàctiques al tècnic en un calendari exigent.

Valoració dels primers partits del València

El nou lateral dret també ha analitzat els primers compromisos del seu nou equip contra el Celta de Vigo i el Betis. ‘Són partits en els quals el València ha merescut més’, ha opinat. Per a ell, el duel més recent se li ha escapat a l’equip només per detalls concrets.

‘Crec que l’últim partit contra el Betis se’n va anar per detalls, però pense que, per a la qualitat que té este equip, dona per a molt més’, ha reflexionat Arnau. Així, ha deixat clar que confia en el potencial del vestidor per a obtindre millors resultats a mesura que avance la competició.

Lateral disponible per a debutar i vincle especial amb Mestalla

Arnau ha confirmat que ja s’ha incorporat a la dinàmica del grup i que se sent preparat per a jugar quan Corberán ho considere oportú. ‘Estic a disposició de l’equip, hui he entrenat amb el grup i estic bé per a jugar i per al que vullga el míster’, ha assegurat la setena incorporació valencianista este estiu.

El defensa ha recordat també que Mestalla ocupa un lloc especial en la seua trajectòria esportiva: ‘Mestalla és molt especial. He debutat ací. Volem acomiadar-nos de la millor manera de l’estadi perquè li ha donat moltes alegries al València’, ha conclòs, referint-se al futur canvi d’estadi i al desig de firmar una bona última etapa davant l’afició valencianista.

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.