Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

El primer dissabte de setembre ha arribat amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i alguns intervals de núvols alts al llarg de la jornada.

Segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), les temperatures màximes han anat en lleuger descens a les comarques d’interior. A la resta del territori, les màximes quasi no han variat respecte als valors del dia anterior.

Pel que fa al vent, este dissabte està bufant fluix i de direcció variable. En les hores centrals del dia es preveu que rote a component este, amb algun interval moderat, especialment en zones del litoral.

Diumenge es mantindrà la calor a l’interior i al prelitoral de la Comunitat, amb valors elevats per a estes dates i sensació tèrmica intensa durant les hores centrals del dia. L’ambient continuarà estable, amb cel generalment poc nuvolat i intervals de núvols mitjans i alts.

Per al diumenge, les temperatures mínimes tendiran a un lleuger descens en la major part del territori. En canvi, les màximes pujaran al litoral nord i central, mentres que es mantindran sense canvis significatius en la resta de zones.

El vent tornarà a ser fluix i de direcció variable durant el matí de diumenge. En les hores centrals del dia rolarà de nou a component este i es podran registrar intervals de moderat durant la vesprada, sobretot en punts del litoral.

Dades de temperatures per capitals

Les últimes 24 hores han deixat valors alts en les tres capitals de província, amb nits càlides i migdies calorosos. A Castellón s’han registrat 32,4 graus de màxima i 22,6 de mínima.

A València, la temperatura màxima ha arribat als 31,7 graus, mentres que la mínima no ha baixat dels 23,3 graus, la qual cosa confirma una nit especialment càlida al litoral central.

A Alicante, la màxima ha sigut de 32,2 graus i la mínima de 22,7 graus, amb una sensació tèrmica alta durant bona part de la jornada.

Previsió marítima a la Comunitat Valenciana

En les aigües costaneres de Castellón, Aemet preveu vent de component sud amb força 2 a 4. Entre la matinada i el matí el vent pot ser temporalment variable, amb intensitat 1 a 3. L’estat de la mar serà de marejol i la visibilitat oscil·larà entre regular i bona.

A les aigües costaneres de Valencia, el vent serà variable, amb força 2 a 4, i tendirà a orientar-se a l’este i sud-est durant la vesprada. La mar presentarà marejol, que podrà arribar puntualment a maror a la vesprada.

A les aigües costaneres d’Alicante, el vent bufarà de component sud amb força 2 a 4, i puntualment 5 al nord de la província. De matinada, el vent amainarà a variable, amb intensitat d’1 a 3, però tornarà a arrear a component este, amb força 2 a 4, durant la vesprada. La mar es mostrarà amb arrissada a marejol i la visibilitat serà, en general, de regular a bona.

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.