Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia majoritàriament assolellat, amb cels poc nuvolosos o rasos, temperatures màximes en lleu ascens i vent fluix que girarà a component este a partir del migdia.

Les temperatures mínimes es mantindran semblants a les d’este dissabte, sense canvis destacables. Les màximes pujaran lleugerament en la major part del territori, encara que es mantindran sense variacions en el terç sud, segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Pel que fa al vent, bufarà fluix i de direcció variable durant el matí. A partir del migdia tendirà a component este i, ja a la vesprada, s’esperen intervals de vent moderat, sobretot en zones litorals.

Previsió per a dilluns

Per a dilluns Aemet preveu una situació molt semblant. Es repetiran els cels poc nuvolosos o rasos i, de nou, les temperatures mínimes continuaran sense canvis apreciables en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les màximes tornaran a pujar lleugerament, consolidant així una sensació tèrmica més càlida respecte a dies anteriors. El vent serà també fluix i variable al matí, per a girar a component este a migdia, amb intervals de moderat durant la vesprada.

Temperatures de les últimes hores

En les últimes vint-i-quatre hores, les tres capitals de provincia han marcat valors màxims i mínims diferenciats. A Castelló de la Plana, la temperatura màxima ha sigut de 29,2 graus, mentre que la mínima ha baixat fins als 18,5 graus.

A la ciutat de València, la màxima registrada ha arribat als 28,6 graus i la mínima s’ha quedat en 19,9 graus. Estes dades confirmen un ambient temperat i sense extrems tèrmics significatius a la capital valenciana.

En canvi, a Alacant s’han registrat valors més alts. La temperatura màxima ha pujat fins als 35,7 graus i la mínima s’ha quedat en 29,1 graus, la qual cosa reflectix una nit molt càlida i una marcada sensació de calor en esta zona.

Pronòstic marítim per a la costa

En les aigües costaneres de Castelló s’espera vent variable de força 2 a 3, que tendirà ràpidament a component sud. La mar es mantindrà en estat de marejol, amb onatge menut.

Davant la costa de València, el vent bufarà de component oest de força 2 a 3, amb trams temporals de direcció sud-est. També en este cas s’espera marejol, sense alteracions destacables en l’estat de la mar.

A la costa d’Alacant el vent arribarà des de l’est i nord-est, amb força 2 a 3. La mar es mantindrà igualment en situació de marejol, cosa que indica una jornada marítima relativament tranquil·la en el conjunt del litoral valencià.

Últimes notícies

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.