Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Ejemplo de shortcode con estilo
Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. La Guàrdia Civil l’ha detingut després d’una investigació iniciada a mitjan setembre, quan va detectar un augment dels robatoris violents. Les estacions afectades estaven ateses exclusivament per dones, que es trobaven soles en l’interior.

Els fets s’han produït en gasolineres de València, Massarrojos, Massamagrell, Rafelbunyol i Puçol. En alguns establiments s’han arribat a cometre fins a tres atracaments. Al detingut se li imputen deu robatoris amb intimidació, un d’ells en grau de temptativa.

L’assaltant amenaçava les treballadores amb un ganivet i els exigia la recaptació. Després d’aconseguir els diners, fugia ràpidament. Segons la investigació, triava estacions ateses per una dona que estiguera sola.

La investigació

La Guàrdia Civil va activar un dispositiu especial amb diverses unitats de prevenció i investigació. Els agents van analitzar la manera de desplaçar-se del sospitós, la roba que vestia, l’arma utilitzada i el criteri amb què seleccionava els establiments.

La investigació va determinar que l’home arribava en bicicleta i portava una indumentària concreta. Abans de cometre els atracaments, estudiava les gasolineres i triava les que complien les condicions buscades. Després es canviava de roba amb peces que duia en una motxilla i amagava la bicicleta.

La Guàrdia Civil va desplegar vigilància en gasolineres susceptibles de patir nous assalts. El passat 10 d’octubre, els agents van interceptar el sospitós quan va acudir a una estació de servici.

Presó preventiva

El detingut és de nacionalitat espanyola. Després de passar a disposició judicial, ha ingressat en presó preventiva.

La investigació l’ha dirigida la Companyia de Sagunt, amb la coordinació especial dels agents del Lloc Principal de Massamagrell, Sagunt i l’equip de policia judicial de Montcada. Les diligències s’han entregat a la Secció Civil i d’Instrucció del Tribunal de Massamagrell, Plaça número 4.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.