Javier Aguirre ha manifestat la seua inquietud després que el València haja encadenat tres partits sense guanyar. La derrota per 1-2 davant el Vila-real, este dissabte, ha tancat una ratxa de dos empats i una derrota des de la seua arribada.
El Vila-real ha remuntat en el minut 96. Aguirre ha lamentat que l’equip no haja obtingut cap victòria, malgrat haver competit en els tres partits disputats.
Preguntat per l’anunci de la venda del 42 % de les accions del València de Peter Lim a Pitchwise Holdings, l’entrenador ha prioritzat els resultats. ‘A mi el que m’interessa són els resultats. La veritat és que estic un poc preocupat perquè portem tres partits sense guanyar i això m’inquieta molt’, ha afirmat.
Aguirre ha explicat que l’equip ha fet un esforç i ha estat dins dels partits. Segons el tècnic, cap dels tres rivals ha sigut clarament superior, encara que el marcador de hui ha sigut advers. ‘Ens n’anem sense premi i això em fastidia molt’, ha afegit.
La venda d’accions i el mercat d’hivern
Sobre la possible inversió de 100 milions d’euros i un eventual marge més ampli per a reforçar la plantilla en el mercat d’hivern, Aguirre ha dit que encara no en té informació. ‘Fins a gener no sé res d’això. Tinc el que tinc, que és molt bo. Simplement, he de millorar i buscar resultats que ens donen un cert alleujament’, ha assenyalat.
En la seua anàlisi del partit, l’entrenador ha considerat que el València ha fet moltes coses bé, però també ha identificat aspectes per millorar. Ha explicat que, en intentar guanyar, l’equip ha perdut una acció de contraatac en camp contrari.
‘La pilota és nostra en camp contrari i descuidem el contraatac. No guardem bé la rereguarda i ells tenen molta qualitat’, ha apuntat. També ha recordat que l’equip ha perdut quan jugava deu contra deu.
Aguirre ha defensat l’actitud dels seus jugadors i ha demanat continuar treballant. ‘La actitud és molt bona, continuem com estem i cal seguir treballant. No hi ha més’, ha afirmat.
L’entrenador també ha lamentat la lesió d’Otorbi, que, segons ha destacat, ‘estava jugant molt bé i entrenant molt bé’. Aguirre confia que ‘no siga res greu’, però ha explicat que encara cal esperar les imatges mèdiques.
‘El doctor em tranquil·litza, però fins que no vegem les imatges i coneguem l’abast de la lesió no podem valorar-la’, ha conclòs.




