Tres detinguts a Oriola per intercanviar droga per objectes robats

Ejemplo de shortcode con estilo
Una dona i dos hòmens han sigut detinguts a Oriola després de desmantellar dos punts de venda de droga. Els dos punts acceptaven objectes robats a canvi de substàncies.

Una dona i dos hòmens, d’entre 43 i 50 anys, han sigut detinguts a Oriola este 4 de novembre. Les detencions s’han produït en desmantellar dos punts de venda de droga que acceptaven objectes robats a canvi de substàncies.

Segons la Policía Nacional, els agents han escorcollat dos domicilis des d’on es venien les substàncies. Hi han confiscat 44 grams d’haixix i 45 grams de marihuana. També han trobat objectes presumptament vinculats a fins a sis robatoris amb força.

El material inclou nou telèfons mòbils, 14 rellotges i 12 trepants. També hi havia polidores, serres radials, bufadores i mescladores de ciment. A més, els agents han localitzat una bicicleta i tres patinets.

Gran part dels objectes ha sigut retornada als seus propietaris. La Policía Nacional continua comprovant la resta per a esbrinar-ne la procedència i aclarir altres delictes.

Últimes notícies

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.