23.3 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Últimes notícies

Moren dos banyistes a Guardamar i Oropesa després de ser rescatats de l’aigua

Dos hòmens van morir a la platja dels Roquetes (Guardamar del Segura) i en la cala Oropesa la Vella (Orpesa) després de ser trets de l'aigua inconscients. El CICU i el SAMU van intentar reanimar-los sense èxit.

Doblet de De Fruits per a un Rayo Vallecano còmode al descans en el Ciutat (0-2)

Jorge de Fruits anota dos gols i avança al Raig 0-2 en el Ciutat al descans. El Llevant va arribar a empatar, però el punt de Carlos Álvarez va ser anul·lat per fora de joc de Toljan.

Arturo Roig guanya el Premi Arrosser del Futur amb un arròs de conill, caragol, caça i bolets

El cuiner de Roig Viu (Albaida) s'imposa en Tastarròs 2025 amb una proposta que unix muntanya i horta. El festival va reunir desenes de restaurants i milers de degustacions.

Sedaví demana duplicar el Col·lector Oest per a no repetir els danys de la dana

A un any de la tragèdia, Sedaví reclama duplicar el Col·lector Oest i triplicar o quadruplicar les eixides cap a este per a evitar nous desbordes. Exigix alertes eficaços, obres àgils i reforç psicològic.

El Eldense destituïx a Javi Cabello i confia en Claudio Barragán de manera provisional

El Eldense cessa a Javi Cabello després de quatre jornades sense guanyar i només dos punts dels últims dotze. Claudio Barragán, tècnic del filial, assumix la banqueta de manera provisional.

L’Elx perdona i l’Athletic sobreviu: 0-0 en el Martinez Valero

Empat sense gols en el Martinez Valero després d'un partit dominat per l'Elx, que va mancar de punteria davant un Athletic sense tall. Unai Simon va sostindre als visitants amb dos parades decisives i una intervenció del VAR va refredar als locals.

Mendizorroza mesura la solidesa de l’Alabés i la reacció del València

Mendizorroza tanca la jornada 9 amb un dol que enfronta la bona línia de l'Alabés amb la urgència del València, sense guanyar a Vitòria des de fa huit anys. Els albiazules arriben amb bloc recognoscible; els valencianistes, amb baixes i el focus en la pilota parada.

Sedavi demana duplicar el Col·lector Oest i multiplicar les eixides per a evitar una altra dana

A un any del 29-O, el municipi reclama duplicar el Col·lector Oest i triplicar o quadruplicar les eixides cap a eixe llit per a reduir danys i protegir vides.