13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Paz Padilla s’enfonsa a ‘Got Talent’ i Edurne li fa costat: no s’oblida d’ell

 

Paz Padilla s’ha convertit en una icona. La seua particular visió de la mort l’ha posicionat com un dels rostres més estimats de la pantalla menuda. Recentment, ha publicat el seu segon llibre: ‘El humor de mi vida‘. Les seues pàgines transmeten positivitat, energia i força per a superar qualsevol pèrdua.

No obstant això, acceptar la defunció d’un ser estimat no és un camí fàcil. Ella mateixa ho ha reconegut en moltes entrevistes, i així ho ha donat a entendre en la seua última aparició pública. La humorista forma part del jurat de ‘Got Talent’, i no ha pogut evitar recordar-se del seu difunt marit en una de les actuacions.

Paz Padilla es va reincorporar al concurs al cap de poc temps de perdre a l’amor de la seua vida. La notícia va agafar de sorpresa a tots, perquè la presentadora no va voler compartir el seu patiment amb ningú.

«Conec la premsa. He treballat a ‘Sálvame’ 11 anys, i he hagut de protegir-ho, perquè a vegades som molt frívols. No entenem que hi ha persones darrere, que poden patir molt amb determinades portades», va declarar en la seua última aparició en l’espai de Jorge Javier Vázquez.

Per este motiu, quan la humorista va decidir tornar al treball, tots els seus companys van aplaudir tant la seua valentia, com la seua fortalesa. El seu discurs s’ha convertit en un exemple: «la mort forma part de la vida, per això hem de disfrutar qualsevol moment».

Les paraules de Paz han ajudat molta gent a tirar endavant. De fet, l’editorial responsable del seu llibre, ha decidit imprimir una cinquena edició. No obstant això, vol deixar clar que el seu manuscrit no és un manual d’autoajuda.

«No espereu trobar una morbosa comèdia romàntica plena de patiment. Ací trobareu una història d’amor comptada amb humor», escriu Pau en el pròleg.

 

«No plore de tristesa, plore d’amor»

La presentadora sempre ha deixat clar que no és bo contenir les emocions. Segons la seua teoria, igual que no tenim gens de por en riure, tampoc hem de tindre-la en plorar. Per este motiu, no ha tingut cap pudor en emocionar-se durant una de les actuacions de ‘Got Talent’.

Paz Padilla té una relació estupenda amb els seus companys de programa. Disfruta d’un vincle especial amb Edurne, qui no ha dubtat en consolar-la quan més l’ha necessitat.

El concurs ha obert les portes a una jove cantant: Elsa Tortonda, de setze anys. L’artista va interpretar uns versos que van tocar el cor de Paz. «Presenc que, després de la nit, vindrà la nit més llarga. Vull que no m’abandones, amor meu», va cantar.

La humorista no va poder contindre les llàgrimes, i va encongir el cor del públic amb la seua reacció. No obstant això, va voler deixar clar: «no plore de tristesa, plore d’amor». No vol que ningú es compadesca d’ella perquè, segons les seues creences, no és víctima de cap drama. Únicament està travessant per un procés natural.

Edurne no va dubtar a abraçar-la per a intentar tallar el plor. Paz li va agrair molt el detall, i va confessar que encara li quedava molt de camí per recórrer. «He plorat tantes vegades així… i les que em queden. Això és el que té la música, que et connecta amb l’amor. M’has ajudat a connectar amb la meua ànima bessona, amb l’amor de la meua vida», li agraeix la humorista a Elsa Tortonda.

Edurne es va quedar prou preocupada per la seua companya. Així que, l’artista no va tindre més remei que confessar el seu gran secret: «quan s’estima tant, l’emoció que se sent és tan gran, que l’única manera amb la qual puc treure-ho és plorant».

La presentadora té clar que l’única raó de viure és estimar i respectar. Per tant, no descarta tornar a tenir una relació amb una altra persona. «Per què pensar que ja no tornaré a estimar? Estimaré d’una forma diferent, amb una altra saviesa, però amb molt d’amor», comenta en una de les seues últimes entrevistes.

Encara estar travessant un moment personal molt complex, la vida professional de Paz Padilla no pot anar millor. Recentment, ha anunciat que el seu llibre, ‘El humor de mi vida’, es convertirà en una obra de teatre. Aconseguirà superar l’èxit de Jorge Javier Vázquez?.

 

Últimes notícies

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.

Carmen Jordá inspira la primera pel·lícula animada de Zag sobre automobilisme femení

L'estudi Zag treballarà amb Carmen Jordá en 'Carmen', la seua primera pel·lícula animada centrada en l'automobilisme femení, amb Jeremy Zag al capdavant i socis de prestigi. L'objectiu és crear una heroïna inspiradora basada en la trajectòria de la pilot

Kiat Lim assenyala el Nou Mestalla com la clau per a l’objectiu de tornar a Europa

Kiat Lim va defendre que el Nou Mestalla serà decisiu perquè el València torne a competir a Europa. Va reclamar suport per a Corberán i va destacar el refinançament del projecte.

Sánchez accepta crear amb la Generalitat una comissió per a la recuperació després de la DANA

Pedro Sánchez ha acceptat crear, al costat de la Generalitat Valenciana, una comissió mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. En l'òrgan participaran també la Diputació de València i els municipis afectats.

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.