L’entorn de Mila Ximénez revela l’estat de salut de la periodista

Mila Ximénez està hospitalitzada. La col·laboradora de ‘Sálvame’, que pateix des de fa mesos càncer de pulmó, està des del dilluns ingressada a l’Hospital de la Luz i tot el seu entorn està d’allò més preocupat pel seu estat de salut.

Fa tan sols unes setmanes, Mila Ximénez anunciava que havia de prendre una dràstica decisió sobre la seua malaltia. Podia continuar rebent tractament, encara que este la deixés completament tocada, o renunciar als fàrmacs i aprofitar el temps que li quede de vida, alguna cosa que va deixar al seu entorn bastant tocat: «La setmana que ve em fan una nova prova perquè s’ha complicat una de les zones. Em fan un TAC i prendré la decisió de seguir o no amb el tractament».

Des d’aleshores, l’andalusa no s’ha pronunciat, encara que a vegades el silenci és una bona resposta. Després del seu ingrés a l’Hospital de la Luz, tot apunta, segons publica ‘Escàndols’, al fet que Mila Ximénez ja s’ha decidit i estaria rebent un «tractament pal·liatiu».

 

La seva confessió més complicada

Des que va conéixer el diagnòstic, Mila Ximénez no l’ha ocultat. «Estic fotuda, espantada i tinc ganes d’explicar-ho. Tenia molts dolors en el programa de l’últim sopar. Em feia molt de mal l’esquena, vaig estar al ‘Deluxe’ i em vaig haver de posar una injecció. El dilluns em van dir que tinc un tumor, un càncer de pulmó, este és el diagnòstic. Tinc un càncer. M’ho tractaran, farem quimioteràpia, radioteràpia i immunoteràpia. M’ho estic tractant en la clínica La Luz», així ho explicava a l’audiència de ‘Sálvame’ Mila Ximénez el passat estiu.

 

Des d’aleshores, el seu entorn laboral ha tractat amb especial afecte a la col·laboradora televisiva, que temps després va relatar amb cruesa com estava fent front a tot el procés. «El camí està sent molt llarg i molt fotut. M’ha semblat una eternitat. He estat al llit gairebé un mes, sense moure’m. Jo m’he espantat. No tinc cos. Tinc molta força, però ja cada vegada em costa més treure-la i cada vegada em costa més aixecar-me», va assenyalar l’andalusa.

 

El 25 de juliol, Mila Ximénez s’asseia en ‘Sábado Deluxe’ i deixava un altre titular contundent: «Tinc metàstasi en els pulmons, el fetge i més parts». Just en este instant molts dels seus afins van ser conscients de la veritable gravetat de l’assumpte. I és que durant estos mesos la col·laboradora televisiva ha hagut de fer front a una lluita de titans i treure forces fins i tot d’on no n’hi havia.

 

Gran preocupació per la tertuliana

El seu entorn ho ha passat malament per la periodista andalusa, que ara roman hospitalitzada a causa de la seua malaltia. Prova d’això són els diferents gestos d’afecte que la seua família i amics han volgut compartir estos dies en les xarxes socials.

 

El mateix dia del seu ingrés hospitalari cridava l’atenció la publicació de Carmen Borrego en el seu perfil d’Instagram. La filla de María Teresa Campos rescatava una imatge al costat de Mila Ximénez al costat de la qual va escriure: «Cuida’t molt i has de ser molt forta, et mane tota la meua energia».

A això cal sumar-li el record del reporter Omar Suárez de fa cinc anys, moment en el qual l’andalusa estava a punt de participar en ‘Supervivientes’. A més, Belén Esteban ha compartit també estos dies en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram una imatge acompanyada de cors i amb la banda sonora de la cançó ‘Qué bonito es querer’ de Manuel Carrasco.

De moment, Mila Ximénez i el seu entorn més pròxim no han volgut pronunciar-se sobre la seua situació actual, quelcom potser els seus companys de ‘Sálvame’ revelen més prompte que tard.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.