27.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Un xiquet ferit en xocar un cotxe i una bicicleta en Vila-real

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Esta vesprada, cap a les 15.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar un cotxe contra una bicicleta davant d’un centre educatiu del terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa de l‘impacte del xoc, el conductor de la bicicleta, un xiquet de 14 anys, s’ha colpejat el cap contra la part davantera del vehicle i, encara que no presentava ferides, han decidit cridar als servicis mèdics.

 

El menor estava conscient després de l’accident, però es troba en el centre hospitalari en observació, encara que, al principi, les seues lesions no es consideren greus.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de la Policia Local de Vila-real, així com una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). El xiquet es trobava en terra, a l’arribada dels mitjans i la bicicleta recolzada en la paret, així com la motxilla del jove. Mentrestant, el vehicle implicat en l’accident tenia la lluna davantera trencada.

 

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.