12.6 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Continua baixant la incidència acumulada en el territori valencià

 

La Comunitat Valenciana continua este dijous el seu descens en la incidència acumulada (IA) del coronavirus en els últims 14 dies, que se situa en 36,65 casos per cada 100.000 habitants, enfront dels 39,03 del dimecres, i continua sent el menor índex de contagis d’Espanya.

 

A demés, la incidència acumulada a set dies és també la més baixa d’Espanya, amb 13,55 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 335 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 30 menys que el dia anterior, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,21% al 2,95%.

 

La pressió en UCI també baixa, amb 127 llits ocupats (set menys que el dimecres), una ocupació del 13,33%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 28 ingressos i 63 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 4,47% al 4,38%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,35%).

Últimes notícies

Detingut un veí d’Elda per robar 2.000 metres de cable d’enllumenat en quatre pobles d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda acusat de sostraure 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat públic en quatre municipis d'Albacete i de furtar 40 litres de gasoil.

Detingut un pròfug lituà en l’aeroport d’Alacant quan anava a arreplegar a uns familiars

Un lituà de 30 anys amb una OEDE per robatori amb violència ha sigut arrestat en l'aeroport d'Alacant-Elx quan anava a arreplegar a uns familiars. Ja ha passat a l'Audiència Nacional per a tramitar el seu lliurament.

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Mazón com president de la Generalitat

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Carlos Mazón com president de la Generalitat Valenciana després de la seua dimissió del dilluns. Romandrà en funcions fins que PP i Vox acorden substitut.

La Policia desmantella la primera cèl·lula del Tren de Aragua a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 membres del Tren de Aragua i ha desmantellat la seua primera cèl·lula assentada a Espanya. L'operació Interciti ha inclòs registres en quatre províncies i el tancament de dos laboratoris de tusi.

Espanya creix en estudiants internacionals i la universitat privada gana pese

Espanya ha augmentat un 70% els seus estudiants internacionals en huit cursos i ja suposen l'11% del sistema. La universitat privada concentra més matrícules ordinàries.

El cap de setmana arranca amb pluges i continuarà fresc i ventós en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana inicia el cap de setmana amb el risc de ruixats i tempestes entre el divendres a la vesprada i el dissabte. El vent serà protagonista i el diumenge tendirà a buidar amb temperatures encara fresques.

Turisme incrementarà un 36% en 2026 el pressupost per a la promoció de la gastronomia valenciana

La Conselleria de Turisme augmentarà en 2026 un 36% la inversió en la marca l'Exquisit Mediterrani fins a 3 milions, amb accions dins i fora d'Espanya. El reforç es recolza en què un de cada tres visitants tria el destí per la seua cuina.

Cano afirma que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano ha assegurat en la WTM de Londres que el president en funcions continua al capdavant i que el PP mantindrà el full de ruta. Reivindica sostenibilitat, innovació i cohesió territorial en turisme, amb xifres rècord, i marca distàncies amb el Botànic