Troben a Laura en la Llosa, la dona desapareguda en Algímia d’Alfara

 

Actualització 15/03/2021 a les 15.02 hores. Laura, la dona de 45 anys desapareguda en el municipi d’Algímia d’Alfara, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sigut localitzada en una gasolinera de la localitat de la Llosa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Policia Local d’este municipi l’han trobat després d’haver sigut avisats per una persona de què podria estar en eixa ubicació. Una volta allí, els policies han vist que la dona no presentava cap símptoma d’haver sigut ferida, però han avisat als servicis sanitaris per a que comprovaren el seu estat de salut.

Anuncios

 

Busquen a Laura, una dona desapareguda en Algímia d’Alfara

Familiars i amics busquen a Laura, una dona de 45 anys, desapareguda en la localitat d’Algímia d’Alfara, ubicada en la localitat del Camp de Morvedre (València). La pista de la dona s’ha perdut este diumenge, 14 de març, cap a les 10.30 hores del matí, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’Ajuntament de la localitat, a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, ha compartit la foto de la dona desapareguda i com anava vestida l’última volta que va ser vista. Laura portava uns pantalons vaquers i una camiseta de color gris. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, a la Guàrdia Civil o cridar al telèfon 062.

 

Posted by Ajuntament d’Algímia d’Alfara on Diumenge, 14 de març de 2021

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha avançat que Laura, en el moment de la seua desaparició, no portava cap moment personal i anava sense sabates, segons ha explicat la seua família. La dona ha desaparegut quan estava esperant, junt a familiars, a una ambulància per a ser atesa, ja que acaba de patir un brot psicòtic.

 

Quan Laura ha vist arribar als servicis sanitaris, s’ha posat «agressiva i ha escapat», per la via del tren, direcció Terol. Ràpidament, familiars i equips mèdics han intentat pillar-la, però no han pogut, pel que demanen que si algú la troba o sap qualsevol informació, que avisen al 062.

Anuncios

Últimes notícies

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.