Huit xiques detingudes per furtar a ancianes quan cobraven la pensió en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a huit delinqüents pertanyents a tres bandes que es dedicaven a furtar targetes bancàries i les cartilles del banc a ancianes quan estes cobraven la pensió a finals de mes. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, s’atribuïx a les detingudes, d’entre 20 i 30 anys, fins a 25 actes delictives d’esta classe comesos des de setembre.

 

Les investigacions es van iniciar en detectar els agents un augment de denúncies formulades per persones majors, a les que els havien furtat les carteres, cartilles o targetes bancàries, amb les que posteriorment van efectuar reintegraments de diners.

 

Durant les investigacions, els policies van constatar que les autores dels fets eren grups de dones joves que havien canviat el seu mètode i zona d’actuació, ja que anteriorment furtaven les carteres a les seues víctimes dins de comerços.

 

Actuaven en grups de 3 a 4 persones

En l’actualitat es dedicaven a furtar cartilles, targetes bancàries i carteres en els voltants dels bancs i sempre a persones majors i en horari de matí i a finals de mes, quan les seues víctimes, d’edats entre els 67 i 77 anys, cobraven la pensió. Les detingudes actuaven en grups formats per tres o quatre integrants, i, de manera organitzada, mentres una d’elles selecciona a les víctimes dins del banc, les altres esperen en els voltants per a interceptar-les.

 

La ‘captadora’ avisava per telèfon als seus col·legues, informant de quina víctima es tracta i el lloc a on porta els diners o la cartilla. Un volta que obtenien els objectes, una altra persona diferent anava al banc a fer l’extracció de diners, generalment fins a 1.000 euros, que sol ser el topall màxim dels caixers.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.