Mastodon
23.7 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Els bombers extingixen tres incendis amb sis ferits en una Nit de Cap d’any de focs en cases en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han extingit tres incendis amb sis ferits en una complicada Nit de Cap d’any de focs en cases, a on també han hagut d’acudir per a apagar un incendi en una palmera i dos contenidors en la platja de Sant Joan.

 

Segons fonts del SPEIS el primer sinistre s’ha produït passades les 20.30 hores, alertats per un incendi de caràcter elèctric en el carrer de Ramón y Cajal, fins al lloc immediatament s’han desplaçat tres dotacions amb deu efectius i quatre patrulles de Policia Local que van tancar els accessos i van confinar a les persones en les seues cases. 

 

Els bombers a la seua arribada han intervingut dins de l’edifici afectat d’un bloc de 120 cases, localitzant el focus en el quadre de comptadors, intervenint per a extingir-lo ràpidament, i contactant amb Iberdrola per a que arreglara l’avaria i els veïns pogueren restablir l’electricitat.

 

L’incendi han provocat una gran quantitat de fum, i els efectius han usat els grups de pressió positiva per a ventilar tota l’escala i les zones comunes de dins de l’edifici.

Incendi en la plaça de la Vinya amb dos ferits

En Nit de cap d’any els bombers del SPEIS van haver d’intervindre de nou en l’extinció d’un altre incendi, originat de matinada cap a la 01.35 hores, en un casa de la plaça de la Vinya.

 

El foc es va iniciar en la cuina, com a conseqüència de calar-se foc una paella amb oli. La Policia Local i tres dotacions de bombers s’han desplaçat per a extingir-ho, i en intentar sufocar-ho abans de l’arribada dels efectius una dona ha resultat lesionada amb cremades a la mà, i un home per inhalació de fum.

 

Els bombers han apagat el foc quedant afectada la cuina de l’immoble, i s’han fet les tasques de ventilació per a assegurar la casa i l’edifici afectat. Els dos ferits han sigut assistits pels servicis sanitaris, i la dona amb cremades ha sigut traslladada a l’hospital.

 

De la mateixa manera, els bombers també s’han desplaçat a les 01.50 hores, en l’avinguda de la Costa Blanca, per a sufocar l’incendi d’una palmera, que s’havia originat en el jardí d’una urbanització en la platja de Sant Joan.

 

Incendi en el carrer de Maestro Alonso amb quatre ferits

L’any ha començat amb el primer incendi en una casa quan els seus habitants es trobaven dormint, els bombers del SPEIS han acudit per a apagar el foc originat en el carrer de Maestro Alonso a les 9 del matí.

 

Tres patrulles de la Policia Local han confinat a les persones, mentres els bombers rescataven a quatre persones de la casa, i començaven les tasques d’extinció en una tercera planta, amb diferents línies d’aigua per l’interior, localitzant el focus en una de les habitacions.

 

La casa ha quedat parcialment afectada pel foc, i l’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen. Els efectius sanitaris han hagut d’atendre dos xics de 27 anys, una dona i un menor d’11 anys, per inhalació de fum. Els bombers han clausurat la casa durant dotze hores, localitzant la Policia Local un allotjament per a la família.

 

Dos incendis en contenidors a la platja de Sant Joan

La Policia i els bombers del SPEIS han acudit a la platja de Sant Joan per a intervindre en dos incendis en contenidors que s’investiga si han sigut provocats. El primer ha tingut lloc a les 10.10 hores en el carrer de Conrado Albaladejo, dos dotacions de bombers ho han extingit quedant afectat. De la mateixa manera amb posterioritat els bombers s’han desplaçat a extingir un altre contenidor en l’avinguda de Països Escandinaus.

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.