27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Els bombers extingixen tres incendis amb sis ferits en una Nit de Cap d’any de focs en cases en Alacant

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han extingit tres incendis amb sis ferits en una complicada Nit de Cap d’any de focs en cases, a on també han hagut d’acudir per a apagar un incendi en una palmera i dos contenidors en la platja de Sant Joan.

 

Segons fonts del SPEIS el primer sinistre s’ha produït passades les 20.30 hores, alertats per un incendi de caràcter elèctric en el carrer de Ramón y Cajal, fins al lloc immediatament s’han desplaçat tres dotacions amb deu efectius i quatre patrulles de Policia Local que van tancar els accessos i van confinar a les persones en les seues cases. 

 

Els bombers a la seua arribada han intervingut dins de l’edifici afectat d’un bloc de 120 cases, localitzant el focus en el quadre de comptadors, intervenint per a extingir-lo ràpidament, i contactant amb Iberdrola per a que arreglara l’avaria i els veïns pogueren restablir l’electricitat.

 

L’incendi han provocat una gran quantitat de fum, i els efectius han usat els grups de pressió positiva per a ventilar tota l’escala i les zones comunes de dins de l’edifici.

Incendi en la plaça de la Vinya amb dos ferits

En Nit de cap d’any els bombers del SPEIS van haver d’intervindre de nou en l’extinció d’un altre incendi, originat de matinada cap a la 01.35 hores, en un casa de la plaça de la Vinya.

 

El foc es va iniciar en la cuina, com a conseqüència de calar-se foc una paella amb oli. La Policia Local i tres dotacions de bombers s’han desplaçat per a extingir-ho, i en intentar sufocar-ho abans de l’arribada dels efectius una dona ha resultat lesionada amb cremades a la mà, i un home per inhalació de fum.

 

Els bombers han apagat el foc quedant afectada la cuina de l’immoble, i s’han fet les tasques de ventilació per a assegurar la casa i l’edifici afectat. Els dos ferits han sigut assistits pels servicis sanitaris, i la dona amb cremades ha sigut traslladada a l’hospital.

 

De la mateixa manera, els bombers també s’han desplaçat a les 01.50 hores, en l’avinguda de la Costa Blanca, per a sufocar l’incendi d’una palmera, que s’havia originat en el jardí d’una urbanització en la platja de Sant Joan.

 

Incendi en el carrer de Maestro Alonso amb quatre ferits

L’any ha començat amb el primer incendi en una casa quan els seus habitants es trobaven dormint, els bombers del SPEIS han acudit per a apagar el foc originat en el carrer de Maestro Alonso a les 9 del matí.

 

Tres patrulles de la Policia Local han confinat a les persones, mentres els bombers rescataven a quatre persones de la casa, i començaven les tasques d’extinció en una tercera planta, amb diferents línies d’aigua per l’interior, localitzant el focus en una de les habitacions.

 

La casa ha quedat parcialment afectada pel foc, i l’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen. Els efectius sanitaris han hagut d’atendre dos xics de 27 anys, una dona i un menor d’11 anys, per inhalació de fum. Els bombers han clausurat la casa durant dotze hores, localitzant la Policia Local un allotjament per a la família.

 

Dos incendis en contenidors a la platja de Sant Joan

La Policia i els bombers del SPEIS han acudit a la platja de Sant Joan per a intervindre en dos incendis en contenidors que s’investiga si han sigut provocats. El primer ha tingut lloc a les 10.10 hores en el carrer de Conrado Albaladejo, dos dotacions de bombers ho han extingit quedant afectat. De la mateixa manera amb posterioritat els bombers s’han desplaçat a extingir un altre contenidor en l’avinguda de Països Escandinaus.

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.