Anuncios

Alacant Gastronòmica cuinarà 10.000 menús de Nadal per a persones vulnerables

 

Alacant Gastronòmica Solidària (AGS) cuinarà i distribuirà durant els pròxims dies, amb motiu de la festivitat de Nadal, prop de 10.000 menús nadalencs entre els col·lectius més vulnerables de la província.

 

AGS és una iniciativa assistencial que ha permés cuinar i distribuir més de 210.000 menús solidaris des de l’inici de la pandèmia gràcies a la col·laboració de 800 voluntaris, entre ells els més importants cuiners alacantins, i 300 empreses, per a «portar esperança i un somriure als qui pitjor l’estan passant», ha assenyalat en un comunicat el president de l’associació, Carlos Baño.

Anuncios

 

Este Nadal, ha indicat Bany, «no es deté esta gran revolució solidària i cuinarem i distribuir prop de 10.000 menús nadalencs entre els col·lectius més vulnerables de la província d’Alacant en la Nit de Nadal, Nadal, i durant els pròxims dies».

 

Els menús de la Nit de Nadal i Nadal han sigut elaborats per 30 voluntaris

Segons ha detallat, es tracta d’elaboracions «eixides de les cuines i de les mans dels voluntaris amb suport dels alumnes de l’escola de formació i ocupació d’Alacant Gastronòmica Solidària i la Cambra de Comerç d’Alacant, basades en els productes agroalimentaris de la nostra terra i la seua riquesa gastronòmica.

 

Els menús conjuminen la tradició de la cuina alacantina en estes dates amb el valor nutricional que aporten, com pot ser el bullit de pilota tan característic, el torró de Xixona i Alacant gràcies a la donació feta per Torrons Pablo Garrigós, el raïm del Consell Regulador de la DO Raïm del Vinalopó i el panettone del mestre Paco Torreblanca.

 

En concret, els menús de la Nit de Nadal i Nadal han sigut elaborats per 30 voluntaris baix de la direcció de les «estreles Michelin» Ferdinando Bernardi, d’Orobianco, i Joaquín Baeza, de Baeza & Rufete.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios