Mastodon
23.7 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Detenen a un home en Requena per cultivar marihuana en una granja de porcs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de descobrir 148 plantes de marihuana ocultes en una granja de porcs.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats van començar la investigació quan van descobrir que una persona que treballava en la granja porcina usava estes instal·lacions per a amagar una plantació de marihuana.

 

Per este motiu, es va establir un dispositiu amb mesures de control i vigilància que va culminar amb el registre del lloc. Dins de la granja, la Policia va trobar un armari que en el fons del mateix tenia una porta oculta.

 

Troben l’amagatall de la droga

Este amagatall permetia l’accés a una habitació a on es van localitzar tots els elements necessaris per a conseguir la producció de la substància estupefaent en estar perfectament preparada amb diferents punts de connexió amb la línia elèctrica per a subministrar la llum necessària a les plantes.

 

En esta mateixa inspecció, els agents van trobar que esta habitació de la granja comunicava amb un altre lloc que allotjava tota la plantació de marihuana. A hores d’ara, el detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.