Mastodon
28.5 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Un home mor en quedar atrapat entre el seu cotxe i una paret d’un garatge en Sagunt

 

Esta vesprada de dissabte un home de 73 anys ha mort en quedar atrapat entre el seu cotxe automàtic i la paret en un garatge ubicat en la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). La víctima, una volta fora del vehicle, havia vist que tenia la caixa de canvis en classe de conducció, pel que va intentar posar-la en pàrquing, el que va causar que el cotxe avançara i este el deixara atrapat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, eixe accident va deixar a l’home entre el cotxe i una paret sense poder moure’s. Ha sigut un home, que té l’aparcament en el mateix garatge, el que ha vist a la víctima atrapada, pel que ràpidament ha avisat a emergències.

 

Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una patrulla de la Policia Local de Sagunt, que quan ha arribat ha comprovat que l’home ja estava mort. També s’han desplaçat fins allí els bombers del parc de la localitat, però la seua intervenció no ha sigut necessària.

 

Finalment, ha sigut un jutge de guàrdia el que, cap a la nit, ha arribat al garatge i ha sigut l’encarregat de l’alçament del cadàver. Ara serà l’autòpsia qui confirme les causes de la mort.

Últimes notícies

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.