Emma García mostra el seu secret més ben guardat: fa 20 anys

 

Emma García és una de les presentadores més valorades en Espanya, ja que fa molts anys que treballa en el món de la televisió i, en certa manera, gràcies al fet que la cadena principal de Paolo Vasile va apostar fortament per ella.

 

Actualment, la basca es troba presentant el programa ‘Viva la vida‘, a on va arribar l’any 2018 i que cada vegada se sent més còmoda, així ho demostra que hi haja fet algunes confessions de la seua vida privada.

 

Viva la vida‘ ha servit per descobrir a una Emma García diferent, molt més pròxima als seus col·laboradors i gràcies a esta complicitat, al llarg d’estos dos anys, els espectadors del programa han pogut saber un poc més de la seua vida familiar.

 

Una llarga carrera professional en Mediaset

En diferents ocasions, la presentadora ha parlat del seu marit i de la seua filla. Per tant, este és sens dubte el gran projecte de la periodista, que ja va despuntar en ‘A tu lado’ i en ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘ i, per este motiu, des del seu actual programa han volgut mostrar una imatge que ha fet posar roja a Emma García.

 

Torito, el col·laborador més extravertit del programa ha volgut mostrar als espectadors com eren els col·laboradors de fa anys, mostrant les primeres voltes de molts d’ells en la televisió.

 

En un primer moment li va demanar a Emma García que es tranquil·litzarà, ja que no anava a mostrar cap imatge seua, però, abans de finalitzar la seua secció, Torito no va tindre més remei que mostrar com va ser la primera vegada d’Emma García en Telecinco.

 

‘Viva la vida’ mostra el primer vídeo d’Emma García a Telecinco

Cal anar-se’n 21 anys enrere per vore el debut televisiu de la presentadora en Telecinco. La veritat és que físicament no ha canviat molt, ja que Emma manté la mateixa línia que fa dos dècades, l’únic que ha canviat ha sigut el seu pentinat.

 

Abans de vore les imàtgens, Emma García s’ha posat molt nerviosa, ja que s’esperava qualsevol cosa. El vídeo que ha mostrat ‘Viva la vida’ és de l’any 1999, any en què la periodista basca va arribar a Telecinco com a reportera de ‘Que punto’.

 

«El programa va acabar dos setmanes després d’arribar jo», va confessar entre riures la presentadora de ‘Viva la vida‘. Els col·laboradors del programa van elogiar molt a la presentadora, ja que està pràcticament igual.

 

En l’actualitat Emma García es troba en una de les seues millors etapes professionals i personals. La presentadora té un excel·lent contracte amb Telecinco, cadena amb la qual està vinculada des de 1999, i als seus 47 anys ha demostrat que els anys no passen per ella.

 

 

L’única cosa que han criticat els seus companys ha sigut el pentinat que tenia en el seu debut com a reportera. A favor seu, Emma García ha reconegut que li costava un gran treball pentinar-se i maquillar-se ella sola, ja que no tenia maquillador i, a demés, no estava acostumada a pentinar molt per sortir a la televisió. «Este pentinat requerix quilos d’escuma», li va dir Torito a manera de broma.

 

A pesar d’este detall, els tertulians han confessat que la seua presentadora està estupenda i que pareix que tingui la mateixa edat que el 1999. «És realment sorprenent, segur que tens la mateixa talla que fa 20 anys», han bromejat alguns col·laboradors com Marisa Martín-Blázquez o el mateix Torito.

 

Des que Emma García està en ‘Viva la vida’ s’ha mostrat diferent, més propera a tots, pel fet que en diferents ocasions ha deixat la seua timidesa de banda per parlar de qüestions més íntimes.

 

Es nota que este tipus de programa és el que més s’adequa a ella. Cal recordar que abans d’arribar a ‘Viva la vida‘, Emma García va estar cinc anys presentant ‘A tu lado’ i deu als comandaments de ‘Mujeres, Hombres y Viceversa‘.

Últimes notícies

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.