Un total de 76 municipis del territori valencià no han registrat casos positius en tota la pandèmia

 

Un total de 76 municipis dels 542 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

D’estos 76 pobles, la gran majoria tenen menys de 500 habitants, i bona part no arriba a 100. El més gran és Llíber, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que compta amb 935 habitants.

 

La llista de municipis sense casos va decreixent gradualment en les últimes setmanes. De fet, fins a este divendres, Higueruelas, les Useres, Catí, Caudiel i Cortes de Arenoso, no havien tingut casos i ara sumen tres (Higueruelas), dos (les Useres) i un (la resta).

 

En total, els pobles encara «lliures» de coronavirus són Agres, Aielo de Rugat, Aín, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Almudaina, Arañuel, Argelita, Balones, Bejís, Benafigos, Benasau, Beniardá, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benillup, Benimassot, Bolulla, Calles, Carrícola, Casas Altas, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Confrides, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Bou, Espadilla, Facheca, Famorca, Fuente la Reina i Fuentes de Ayódar.

 

També Gaianes, Gátova, Gorga, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, Llíber, Llocnou de la Corona, Ludiente, Matet, Millena, Otos, Palanques, Pavías, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quatretondeta, Sacañet, Salem, Segart, Sempere, Senija, Tàrbena, Terrateig, Tollos, Torás, Torralba del Pinar, Torrechiva, Torrella, Vall de Gallinera, Vallat, Vallés, Vallibona, Xodos, Zorita del Maestrazgo i Zucaina.

 

Hi ha, d’altra banda, altres 20 localitats que sí que van tindre casos en la primera ona de la pandèmia, però no en la segona. En Ayódar, Benimarfull, Bufali, Cirat, Gaibiel, l’Atzúbia, la Jana, la Vall d’Alcalà, Sella, Tírig, Toga, Vall de Almonacid i Villamalur va haver un cas en la primera ona, però porten des de què es publiquen dades desagregades (27 de maig) sense sumar cap cas.

 

En Gavarda, l’Orxa i Rugat va haver dos casos en la primavera, però cap des d’este moment, mentres que en Alcudia de Veo, Alpuente i Geldo va haver tres en este moment i cap des de maig i Portell de Morella va tindre quatre casos a l’inici de la pandèmia, i cap en la segona ona.

 

307 municipis sense morts

D’altra banda, en 307 municipis no s’ha registrat cap defunció per coronavirus.

 

En total, són Ademuz, Agres, Aielo de Malferit, Aielo de Rugat, Aigües, Aín, Albaida, Albalat dels Sorells, Alcalà de Xivert, Alcalalí, Alcocer de Planes, Alcoleja, Alcublas, Alfafara, Alfara de la Baronia, Alfarrasí, Alfauir, Alfondeguilla, Algar de Palancia, Algímia d’Alfara, Algimia de Almonacid, Algorfa, Algueña, Almedíjar, Almiserà, Almoines, Almudaina, Alpuente, Altura, Andilla, Arañuel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argelita, Artana, Atzeneta d’Albaida, Atzeneta del Maestrat, Ayódar i Azuébar.

 

També Balones, Barracas, Barx, Barxeta, Bejís, Bellús, Benafer, Benafigos, Benagéber, Benaguasil, Benasau, Benassal, Beneixida, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarjó, Beniarrés, Beniatjar, Benicolet, Benicull de Xúquer, Benidoleig, Benifairó de la Valldigna, Benifairó de les Valls, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Benimodo, Benimuslem, Benirredrà, Benissanó, Benissoda, Benissuera, Benlloc, Betxí, Bicorp, Bolulla, Bonrepòs i Mirambell, Bufali i Bugarra.

 

Càlig, Calles, Camporrobles, Canet lo Roig, Carrícola, Casas Altas, Casas Bajas, Casinos, Castell de Cabres, Castellfort, Castellnovo, Castelló de Rugat, Castellonet de la Conquesta, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Caudete de las Fuentes, Caudiel, Cerdà, Cervera del Maestre, Chella, Chera, Chóvar, Chulilla, Cirat, Confrides, Corbera, Cortes de Arenoso, Cortes de Pallás, Cotes, Culla, Domeño, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Genovés, el Palomar, el Ràfol d’Almúnia, el Toro, el Verger, els Poblets, Emperador, Eslida, Espadilla, Estivella i Estubeny tampoc han perdut a cap veí.

 

No hi ha hagut decessos per coronavirus en Facheca, Famorca, Fanzara, Figueroles, Fontanars dels Alforins, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Gaianes, Gaibiel, Gata de Gorgos, Gátova, Gavarda, Gestalgar, Gilet, Gorga, Granja de Rocamora, Guadasséquies, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, Higueruelas, Hondón de los Frailes, Jacarilla, Jérica, l’Alcúdia de Crespins, l’Atzúbia, l’Orxa, la Font d’en Carròs, la Font de la Figuera, la Granja de la Costera, la Jana, la Mata de Morella, la Pobla de Benifassà, la Romana, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Torre de les Maçanes, la Vall d’Alcalà, la Vall d’Ebo, la Vall de Laguar, La Yesa, les Coves de Vinromà, les Useres, Llanera de Ranes, Llaurí, Llíber, Llocnou de la Corona, Llocnou de Sant Jeroni, Llucena, Llutxent, Los Montesinos, Losa del Obispo i Ludiente.

 

Tampoc en Macastre, Manuel, Marines, Massalavés, Massalfassar, Matet, Millares, Millena, Moixent, Montanejos, Montaverner, Montesa, Montitxelvo, Murla, Nàquera, Navajas, Novetlè, Olocau, Olocau del Rey, Orba, Orxeta, Otos, Palanques, Palma de Gandía, Palmera, Parcent, Pavías, Pego, Penàguila, Peníscola, Piles, Pina de Montalgrao, Pinet, Plans, Polinyà de Xúquer, Portell de Morella, Potries, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quart de les Valls, Quatretonda, Quatretondeta, Ráfol de Salem, Ribesalbes, Riola, Rocafort, Rossell, Rotglà i Corberà i Rótova.

 

Sacañet, Sagra, Salem, San Isidro, San Rafael del Río, Sanet y Negrals, Sant Joanet, Sant Jordi, Sant Mateu, Santa Magdalena de Pulpis, Segart, Sella, Sellent, Sempere, Senija, Senyera, Serra, Sierra Engarcerán, Siete Aguas, Silla, Soneja, Sot de Chera, Sot de Ferrer, Sumacàrcer, Tales, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tírig, Titaguas, Todolella, Toga, Tollos, Torás, Tormos, Torralba del Pinar, Torrebaja, Torrechiva, Torrella, Torres Torres, Tous, Traiguera, Tuéjar, Turís, Vall de Almonacid, Vall de Gallinera, Vallanca, Vallat, Vallés, Vallibona, Venta del Moro, Vilafamés, Vilafranca, Vilallonga, Vilanova d’Alcolea, Vilar de Canes, Villamalur, Villanueva de Viver, Villar del Arzobispo, Villargordo del Cabriel, Villores, Vinalesa, Vistabella del Maestrat, Viver, Xaló, Xeresa, Xilxes, Xodos, Yátova, Zarra, Zorita del Maestrazgo i Zucaina tampoc han lamentat cap decés.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.