Evacuen un edifici de 48 cases a causa d’un greu incendi en cremar-se un local de motos en Alzira

 

Esta matinada de dimecres, cap a les 04.16 hores, s’ha produït un incendi en un local de venda de motocicletes en el carrer de Requena de la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València). A causa de la gravetat del foc, els bombers i la Policia Local han hagut d’evacuar l’edifici en el que estava el comerç, que té 48 cases.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers del parc d’Alzira i de Cullera, a demés de diferents unitats de comandament. El foc, que ha cremat tot el local i part d’una casa de la primera planta, s’ha donat per controlat a les 04.47 hores. Però no ha sigut fins a les 08.30 hores d’este matí quan s’ha donat per extingir després de ventilar tot l’edifici, ja que havia quedat afectat pel fum.

 

A demés, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha informat de què una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i el seu equip mèdic ha assistit a una dona de 92 anys, qui estava marejada. Després de ser atesa, ha sigut donada d’alta allí mateix.

Últimes notícies

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.