Anuncios

El bo que subvencionarà viatges dins del territori valencià arriba el 20 d’octubre

 

El Ple del Consell ha aprovat el decret pel que s’aproven les bases reguladores i es convoquen les ajudes del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, que subvencionarà viatges dels valencians dins del territori amb fins a 600 euros, i que es posarà en marxa el 20 d’octubre.

 

La proposta busca «incentivar la demanda de servicis turístics interns en períodes d’estacionalitat davant dels negatius efectes socioeconòmics ocasionats pel Covid-19». 

Anuncios

 

L’objecte d’este decret és aprovar les bases reguladores de les ajudes directes del programa. Este consistix en incentius a la demanda de servicis turístics prestats en el territori valencià en períodes d’estacionalitat, buscant pal·liar les conseqüències econòmiques i socials generades pel Covid-19 sobre el sector turístic valencià i prolongar l’activitat i l’ocupació.

 

En concret, en este decret es recullen els criteris d’inscripció, els requisits i adhesió dels allotjaments i agències de viatge, els requisits dels servicis turístics objecte de l’ajuda, i les sol·licituds d’ajuda, i la dotació pressupostària. Es podran beneficiar d’estes ajudes les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi valencià i s’inscriguen en el programa. Cada persona física únicament podrà sol·licitar una ajuda.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.
Anuncios