Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

El càmping La Piràmide de Torrent tanca les instal·lacions comunes per un cas de coronavirus

 

Un cas de coronavirus ha obligat a prohibir visites, tancar les instal·lacions deportives i de jocs, lavabos comuns i la Casona del càmping La Piràmide de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha informat la Junta Directiva a través de les xarxes socials.

 

Segons les mateixes fonts, estes restriccions continuaran durant tota la setmana i el cap de setmana es valorarà la reobertura, segons es vagen coneixent els resultats de les proves PCR. A demés, també s’estan desinfectant totes les instal·lacions per prevenció.

 

Ara com ara, fins a deu persones, les més pròximes al contagiat, s’han sotmés a una prova PCR i totes elles han donat negatiu. En este sentit, des del càmping han informat que el protocol ha sigut posat en marxa per la mateixa directiva, ja que Sanitat no intervé fins que es detecten tres casos, quan ja es considera brot.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’usuari afectat no tenia cap símptoma, sinó que es va fer la prova després d’acudir a Urgències per una mossegada de gos.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.