Segon cas de coronavirus en l’equip de Govern de Sagunt: El regidor de Sanitat, Javier Timón, dona positiu

 

Segon cas de Covid-19 en l’equip de Govern de Sagunt, capital del Camp de Morvedre (València). El regidor de Sanitat i Consum, Javier Timón, ha donat positiu en coronavirus després de fer-se la prova PCR este passat dilluns.

 

Encara que no s’ha pogut confirmar el possible focus de contagi, tal com explica Timón, sí que es pot determinar que el contagi ha sigut recent i que no té relació amb el cas de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno —que donà positiu ja fa vora dos setmanes—, ja que el test serològic del regidor ha sigut negatiu.

 

D’altra banda, cal destacar que el cas del regidor de Sanitat és totalment asimptomàtic i que, segons indica Timón, es troba perfectament. Igualment, assegura que ja s’ha activat el protocol i es faran proves a tot el seu entorn familiar per a tractar de determinar el possible focus de contagi o qualsevol altre possible positiu.

 

De moment, Javier Timón farà aïllament els pròxims dies i esperarà a la repetició de les proves el pròxim 20 d’agost per a determinar el resultat definitiu.

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.