30.7 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

El positiu en Covid-19 d’una treballadora del centre de transfusió valencià obliga a fer proves als companys

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Una treballadora del centre de transfusió de sang de la Comunitat Valenciana ha donat positiu en coronavirus, cosa que ha obligat a la Conselleria de Sanitat a fer tests als seus companys de treball, segons han confirmat fonts del centre.

 

Les mateixes fonts han apuntat que es tracta d’una empleada que treballava en les instal·lacions, sense atendre els donants i, després de conéixer el positiu, s’han adoptat totes les mesures de prevenció i de seguretat.

 

D’esta manera, s’han fet tests a tots els seus companys, que han donat negatiu, han indicat les mateixes fonts. Per esta raó, el treball en el centre no s’ha arribat a interrompre, ja que disposa d’un servici bàsic essencial i se segueixen implantant les mesures preventives.

Últimes notícies

Carlos Mazón reafirma el seu respecte cap a Francisco Camps malgrat la seua candidatura en el PPCV

Carlos Mazón, president del PPCV i de la Generalitat, assegura respecte incondicional a Francisco Camps després del seu anunci per a liderar el partit, destacant la necessitat d'enfocar-se en la recuperació regional.

Home de 53 anys mor per colp de calor a Alacant després de diverses hores caminant

Un home de 53 anys amb patologies prèvies va morir a Alacant a causa d'un colp de calor després de caminar durant hores. És el tercer cas fatal a la Comunitat Valenciana enguany.

La Generalitat llança la nova Carpeta Ciutadana per a una administració pública més àgil i eficient

La Generalitat presenta una Carpeta Ciutadana renovada dins del Pla Simplifica que facilita la gestió digital de tràmits, notificacions i certificats per als ciutadans.

Mazón destaca la necessitat absoluta d’autorització per a endeutament en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, qualifica com a necessitat absoluta l'autorització per a una operació d'endeutament de 1.816 milions euros fora del Fons de Liquiditat Autonòmica.

Farmàcies valencianes recolzen solució a l’impagament però mantindran pressió fins a confirmació oficial

Les farmàcies de València celebren un avanç en la solució a l'impagament per la Generalitat, però seguiran amb mesures de pressió fins a confirmació per escrit del compromís administratiu.

PLD Space impulsa la creació de 56 ocupacions amb el centre de llançament Miura 5 a Guaiana Francesa

PLD Space projecta crear 56 ocupacions directes i indirectes per a 2030 en el seu nou centre de llançament del coet Miura 5, situat a Guaiana Francesa.

Carlos Mazón reafirma el seu respecte indestructible cap a Francisco Camps malgrat la seua candidatura en el PPCV

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, assegura que Francisco Camps sempre tindrà el seu respecte malgrat la seua nova candidatura per a liderar el PPCV, en un context de crítiques i recuperació regional després de la DANA.

Jutgessa ordena conservar comunicacions clau del CoordCom durant la DANA d’octubre 2024

La jutgessa de Catarroja ordena conservar totes les comunicacions del sistema CoordCom entre el 24 i 29 d'octubre de 2024, durant l'emergència de la DANA a la Comunitat Valenciana.