17.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Joaquín Sabina s’acaba de casar en secret. Qui és ella?

 

Boda sorpresa en Madrid. Joaquín Sabina s’acaba de casar als seus 71 anys. Ho ha fet amb Jimena Coronado este dilluns, 29 de juny, en una cerimònia íntima en el jutjat, després de 25 anys de relació.

 

La parella ha volgut compartir l’enllaç amb un grup d’amics, entre els que hi ha hagut Joan Manuel Serrat i el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també amic del cantant, segons ha avançat ‘El País’.

 

La nóvia ha decidit deixar a un costat el blanc nupcial i ha escollit un vestit blau fosc, a conjunt amb la vestimenta de Sabina, del mateix color, que l’artista ha complementat amb un barret de palla i unes deportives blanques. En la cerimònia tampoc ha faltat la mascareta, element que marcarà els casaments i l’estiu de 2020.

 

 

Una cerimoniosa petició en plena festa

La parella s’havia compromès justament en l’aniversari dels 50 anys de Coronado, tal com revelava el 2019 l’amic del nóvio, Joan Manuel Serrat, en una cadena de televisió argentina. El cantant detallava que Sabina s’havia agenollat davant de la peruana a la vista de tots els amics durant la festa d’aniversari, els mateixos amics que a hores d’ara compartixen un dinar de celebració amb Sabina i Coronado com a protagonistes. Un anell i una poesia van ser en aquell moment premonitoris del bonic dia que hui viu la parella.

 

Sabina i Coronado es van conéixer precisament en el país natal de la segona. El cantant va viatjar a Perú i Jimena va acudir al lloc a on es trobava com a fotògrafa d’un mitjà local per a fer un reportatge. Els dos tenien parella, però alguna cosa es crearia en aquell retrobament, ja que uns anys després reprendrien el contacte i començarien una relació que els ha conduït finalment al matrimoni.

 

Qui és Jimena Coronado?

A part de fotògrafa, Jimena Coronado és filla de l’expresident del Banc Central de Reserva del Perú. L’actual dona de Sabina ha sigut per al cantant un gran suport en moments complicats per la salut de l’artista, com en el 2001, quan patia un infart cerebral, a demés de servir-li de font inspiradora pels seus temes més romàntics.

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges