Anuncios

A la llum l’origen del regal de la luxosa lluna de mel al rei Felip VI que alça sospites

 

L’administrador únic de Navilot SL és Josep Cusí, company de regates del rei Joan Carles. El rei emèrit va pagar la mitat dels 447.300 euros que va costar la lluna de mel del seu fill, i segons el diari estranger, Navilot SL va abonar el que faltava, 230.000 euros.

 

L’empresa no té cap assalariat, ni en tenia en eixe moment. En la nota que presenta el rotatiu es comptabilitzen 332.000 euros com a resultats negatius de l’exercici 2004, però tant en este document com en els altres no apareix justificat el perquè d’esta despesa. L’any següent, la societat va tindre uns beneficis de 205.445 euros que van cobrir el forat anterior.

Anuncios

 

Navilot SL es va fundar en el 1988 i Josep Cusí, el seu gerent, ha participat en numeroses regates internacionals amb el rei emèrit Joan Carles. Alguns dels iots de la sèrie Bribón pertanyen a la firma catalana. El 23 de maig de 2004, un dia després de l’enllaç reial, va començar la lluna de mel dels prínceps Felip i Letícia. Va començar per la geografia espanyola, a on van visitar Conca, Terol, Saragossa, Navarra i el País Basc. Després van anar a Jordània, a on van acudir al casament de l’hereu, i van seguir cap a Tailàndia, l’Índia, Xina.

 

33.000 euros en les illes Fiji

L’estada de cinc nits en un ressort exclusiu de les illes Fiji va costar 33.000 dòlars. Des del complex, els reis van publicar una nota d’agraïment: «Quin paradís tan meravellós i remot! Hem tingut una estada esplèndida, lluny de l’estrès i molt ben tractats». Ara, el focus de la polèmica se centra de ple en l’origen de la fortuna que va costar la luxosa lluna de mel dels prínceps el 2004. També s’ha sabut que els actuals monarques van recórrer el món a través de tres continents davall del pseudònim de senyor i senyora Smith.

 

Les informacions de The Telegraph arriben en el pitjor moment possible per al rei Felip VI, en ple escàndol per l’origen ocult de la fortuna de son pare. Felip va retirar a Joan Carles l’assignació pública de la que disfrutava i va renunciar a la seua herència després de conéixer els seus negocis presumptament fraudulents que ara investiguen la justícia espanyola i suïssa.

 

Actualment, la Fiscalia del Tribunal Suprem ha assumit la investigació al rei emèrit Joan Carles I per la construcció de l’AVE a la Meca i la sospita d’haver cobrat 80 milions d’euros en comissions per la licitació del tren a la ciutat Santa. Els bruts negocis del rei emèrit amb la casa reial de l’Aràbia Saudita fa dies que estan fent parlar. Comissions milionàries, regals sospitosos, fundacions fosques. Tot això se suma a les noves suspicàcies sobre la lluna de mel del rei Felip VI i el seu origen.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.

Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis

Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.
Anuncios