20 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Mor sobtadament i enmig del carrer la cosina de Julen amb només 7 anys

 

Després de la tragèdia que la família del menut Julen va viure l’any 2019 en precipitar-se el menor per un pou en la localitat malaguenya de Totalán, la família ha tornat a patir un dur revés. La cosina de Julen ha perdut la vida de forma sobtada este dijous en un carrer de la barriada malaguenya del Pal, tal com avança el mitjà ‘Diari Sud’.

 

Els fets s’han produït este dijous 7 de maig en el carrer d’Almagro i Cárdenas quan la menuda, de 7 anys, que estava fora de casa, ha començat a tindre greus dificultats per a poder respirar. Fins al lloc dels fets s’han traslladat els servicis d’emergència en ser alertats per diferents veïns de la zona. Els primers a arribar han sigut uns agents de la Policia Local de la ciutat que han demanat suport per ràdio i un dispositiu sanitari per a poder fer les maniobres de reanimació.

 

D’altra banda, una segona parella d’agents s’ha desplaçat fins al centre de salut del Pal, que està a pocs metres d’on s’ha produït el tràgic succés per a traslladar amb el cotxe patrulla una doctora i una infermera que han assistit a la menor en el lloc.

 

Han intentat reanimar a la xiqueta durant més de mitja hora

El personal sanitari ha estat més de mitja hora intentant reanimar a la xiqueta que finalment ha sigut traslladada en ambulància a l’Hospital matern i ha sigut durant este trajecte a on la menuda finalment ha perdut la vida tot i l’esforç del personal sanitari. La xiqueta ha sigut traslladada ja sense vida a l’Institut de Medicina Legal (IML) de Màlaga per a que li facen l’autòpsia. Fins ara, es desconeix quina classe d’insuficiència respiratòria li ha provocat la mort i quines han sigut les causes.

 

Últimes notícies

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.

Els turoperadors britànics, preocupats per una possible pujada d’impostos al Regne Unit

Turoperadors i aerolínies han alertat en la WTM de Londres de possibles efectes en l'activitat turística si es confirma la pujada d'impostos al Regne Unit. Valoren l'absència de taxa turística en la Comunitat Valenciana i el model de col·laboració públic-privada.

Diana Morant assegura que els valencians no volen un nou pacte PP i Vox

La líder del PSPV-PSOE ha rebutjat que PP i Vox tanquen un acord per a rellevar a Carlos Mazón i ha reclamat eleccions. Ha exigit veu per a les víctimes de la dana.

Adjudiquen per 64,9 milions una parcel·la de 381.804 metres quadrats en Parc Sagunt II

Espais Econòmics Empresarials ha adjudicat la parcel·la IN-1 C a Alveston ITG per 64.906.707 euros. El sòl es destinarà a usos industrials i logístics.