Condemnat el propietari d’un gimnàs per agredir sexualment a una menor en València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Agressió sexual | PIXABAY

 

L’Audiència de València ha condemnat a 7 anys de presó al propietari, de 48 anys, d’un gimnàs d’una localitat valenciana per haver agredit sexualment d’una menor, de 14 anys. A pesar de què l’acusat va declarar durant el juí que era impotent sexualment, el jurat ha desestimat la seua defensa i l’han declarat culpable.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el condemnat va portar com a testimoni al seu uròleg, qui va declarar que segons la seua experiència clínica, veia improbable que l’home haguera tingut una erecció durant el període que, presumptament, hauria abusat de la xiqueta. A demés, va afegir que un temps abans l’havia operat d’una infecció en un dels seus testicles i que s’estava medicant.

 

No obstant, el jurat no va tindre en compte la declaració del metge, ja que el mateix uròleg no va poder demostrar que no podia tindre relacions sexuals, només que tenia la convicció però no cap evidència.

 

El condemnat assegura que s’havia enamorat de la menor

Durant el juí, l‘agressor va declarar que en tot moment havia mantingut una relació sentimental amb la menor, ja que s’havia enamorat d’ella, però que sempre havia tingut clar a on estaven els límits. Però el jurat no trobava creïble que quedara amb ella sense cap fi sexual.

 

Per això, el tribunal ha condemnat a l’acusat, ja que veuen clarament que les més de quinze relacions sexuals que l’acusat va tindre amb la menor es van fer perquè ell es va aprofitar de la seua posició de superioritat a causa de la gran diferència d’edat entre els dos.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.