21.3 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

La Guàrdia Civil bloqueja una web que demanava donacions contra el coronavirus per ser una estafa

Estafa

Estafa | CEDIDA

 

La Guàrdia Civil ha bloquejat una pàgina web que estafava a persones a les que demanava transferències de fins a 1.000 euros baix l’aparença d’una donació per a lluitar contra la pandèmia del coronavirus.

 

En la roda de premsa diària del Comité Tècnic de Gestió del Coronavirus, el Cap de l’Estat Major de la Guàrdia Civil, José Manuel Santiago, ha insistit una volta més en l’augment del risc d’estafes en Internet des de la declaració de l’estat d’alarma.

 

Sobre este tema, ha destacat que la Guàrdia Civil ha bloquejat la web www.donacionescoronavirus@coronavirus.es davant la sospita que poguera estar estafant a la gent, qui feia donacions mitjançant transferències bancàries de 1.000 euros, com demanava la pàgina web.

Últimes notícies

Garriga (Vox) ha demanat al PP un acord imminent i ha promés prioritzar als valencians

El secretari general de Vox ha assegurat que el seu partit posarà els interessos dels valencians per davant dels polítics i ha emplaçat al PP a tancar un acord en els pròxims dies. També ha defés una llei per a prohibir burca i niqab i ha avançat anuncis imminents.

Vox busca exhibir la seua influència en la Comunitat i espenta al PP a la confrontació amb Sánchez

Vox endurix la seua negociació amb el PP en la Comunitat Valenciana: reclama mantindre el pacte pressupostari 'i una miqueta més' i un pols amb el Govern. Farà costat a Pérez Llorca en primera votació sense tornar al Consell.

L’Eurocambra dona llum verda a 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a Espanya després de la DANA

El Parlament Europeu ha aprovat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a reparar els danys de la DANA d'octubre de 2024, que va colpejar sobretot a la Comunitat Valenciana. El paquet va tirar avant amb 622 vots a favor, 10 en contra i 3 abstencions.

El Congrés rebutja suprimir la data de tancament de tres nuclears amb l’abstenció de Junts

El ple ha desestimat l'esmena del PP que eliminava la data de cessament de Almaraz, Ascó I i Cofrentes. L'abstenció de Junts ha sigut decisiva.

Morant acusa a Feijóo de ser el dirigent del PP amb menys lideratge per les cessions a Vox

Diana Morant ha qüestionat el lideratge d'Alberto Núñez Feijóo per les contradiccions territorials del PP i la seua dependència de Vox, en plena crisi política valenciana.

El PP ha denunciat huit barques furtives en les Columbretes i ha culpat al Govern

El PP de Castelló ha denunciat huit embarcacions furtives en la reserva de les els Columbrets en dos mesos i ha atribuït el repunt a la retallada del 50% en la vigilància. Exigix restablir el control complet mentres l'Ajuntament prepara accions de divulgació amb la Generalitat.

Una trentena de persones ha aprés a canalitzar la seua idea al Parc Científic de la UMH

Una trentena d'assistents ha participat en el PCUMH en una sessió per a transformar idees amb base innovadora o tecnològica en projectes viables, amb accés a servicis i assessorament.

Planes càrrega contra Abascal i Vox per demanar dics i preses a València i reclama eleccions

Luis Planas ha rebutjat les peticions de Vox per a construir dics i preses a València i ha acusat a Carlos Mazón d'inacció durant la dana de 2024. El ministre ha demanat eleccions en la Comunitat Valenciana i ha defés que el canvi climàtic exigix mirar cap avant.