9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

La Guàrdia Civil bloqueja una web que demanava donacions contra el coronavirus per ser una estafa

Estafa

Estafa | CEDIDA

 

La Guàrdia Civil ha bloquejat una pàgina web que estafava a persones a les que demanava transferències de fins a 1.000 euros baix l’aparença d’una donació per a lluitar contra la pandèmia del coronavirus.

 

En la roda de premsa diària del Comité Tècnic de Gestió del Coronavirus, el Cap de l’Estat Major de la Guàrdia Civil, José Manuel Santiago, ha insistit una volta més en l’augment del risc d’estafes en Internet des de la declaració de l’estat d’alarma.

 

Sobre este tema, ha destacat que la Guàrdia Civil ha bloquejat la web www.donacionescoronavirus@coronavirus.es davant la sospita que poguera estar estafant a la gent, qui feia donacions mitjançant transferències bancàries de 1.000 euros, com demanava la pàgina web.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.